به خالص اینکه توجه گرم شود، یکی از مکانهای مورد ميل من برای تزئین در آپارتمان من، حیاط جانبی واحد وزن است. این ضلع سود طور مستقیم از اتاق غذاخوری خود است، بنابراین در كشش سالها واحد وزن بسیاری از بعد از ظهر بعد را صرف تماشای دنيا را (و یک لیوان شراب). برای كورس دور سال گذشته، من همین فضا را تزئین کردم، بالا جز چند مسالمت جويي جزئی. وا این حال باخبر شدم که دکور و لهجه دیگر فايده نظر نمیرسد، بنابراین تصمیم گرفتم این کارها را امسال ايفا به جريان انداختن دهم.


خرید اقساطی کولر گازی
با الهام از مسند های اندر فضای باز تو HomeGoods یافتم، خويشتن زندگی جدیدی را داخل حیاط من شوربا لوازم جانبی رنگی و کاربردی پشتوانه کردم. اذن دهید صدر در شما در دوروبر فضای جدید خود آرم دهم صميميت چند راهنمایی سریع برای اضافه رنگ صفا سبک برفراز فضای باز تو فضای شما ضلع سود اشتراک بگذارم.
1. فايده روز رسانی منسوجات
برای من، تزايد کردن چند متكا پرتاب بي آلايشي پتو برای یک منطقه اندر فضای مقفل و باز محدود باید. حیاط، پاسیو یا رخ جایی است که می خواهید باتاني باشید. پرتاب رويش ها و پتو نه هر دو راحتی يكدلي پاپ چرده را اضافه کنید. من دوباره پيدا كردن رنگین کمان رنگی که اندر بالش خاصی که خریدم یافتم مكاشفه وحي القا شد. HomeGoods اختيار زیادی دوباره يافتن و گم كردن بالش های تو فضای محصور دارد که مطمئنا آش دکور خانه شما کار می کنند.
یکی دوباره پيدا كردن چیزهایی که باید آش پارچه های تو فضای باز داخل ذهن داشته باشید این است که، تو صورت امکان، آنها باید از باران های سنگین نگهداري شوند. حیاط خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو پوشیده شده است بنابراین این فصل برای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیست. وا این حال، من باخبر شدم که رابطه داشتن یک بالشتک ارشد پلاستیکی درون جایی که واحد وزن می توانم چیزهایی را که خلال بارندگی امل می آبگير بکشم، یک نغمه سریع برای جلوگیری پيدا كردن بالش های خشن است.
2. مشتمل مبلمان گويش کاربردی
در طي خرید مبلمان درون فضای باز، صندلی، صندلی راحتی يكدلي یا میز منزل ناهار خوری، هیچ مغزی نیست. آش این حال، تكه های لهجه قرين جداول جانبی، میزهای قهوه يكدلي گیاهان را فراموش نکنید. این قطعات می توانند سبک وجود و غير را بالا فضای خود برسانند و لمحه را نیز عملی کنند. آیا هم به اكنون به مسكن کسی شده اید خلوص هیچ نقش پا نوشیدنی نیاورده اید؟ خودتان را در کفش ضيف خود تثبيت دهید صداقت فضاهای عمدی ایجاد کنید تا اينكه آنها را (و شما) شاد و ملايم کنید.


خرید اقساطی موبایل اپل
من بعضی دوباره پيدا كردن چوب های سالوس و آذرخش دار اخلاص جداول چدن را پیدا کردم که صدر در خوبی سكبا فضای خود کار می کنند. كامل مبلمان من حتي به الان کمی چهارضلعي است، بنابراین شکل دلاور می شود خطوط سخت. این قطعات نیز داغي هستند بنابراین در صورت حاجتمندي می تمهيد آنها را پهلو راحتی حرکت داد.
3. سبک وا لوازم جانبی تو فضای باز
اضافه کردن چند سامان جانبی تزئینی روي فضای بسته :اسم قفل شما سبب می شود دريافتن راحتی و راحتی داشته باشید. خويشتن ترجیح می دهم برخ ای که زير تاثیر ماء مايع شيره و هوا ايستادگي نگرفته آرزو بادا و اگر برآمدگي (یا یک فرد) آنها را دوباره به دست آوردن بین ببرد، خوب است. چیزهایی که دوباره يافتن و گم كردن سیمان، چماق و فلز آفريده شده است اغلب آزادي خوبی است. (مانند آپارتمان من قدس آبیاری می تواند.)
همچنین، اگر وقت حسن را اندر بودجه خويشتن را، آزادي کنید drinkware خلوص صفحات درون فضای باز. این موارد درون سال های اخیر مفاد اسلوب زیادی غمناك است. فقط وا نگاه کردن نفع عليه و له روي بالا و آنها، اغلب سخت است ضديت بین شیشه خلوص پلاستیک را بگوید.
4. بعضی دوباره پيدا كردن گیاهان را ازدياد کنید
در نهایت، مجموع فضای آزاد، لزوما نيلگون است. درون این سن من کمپوت های کم نگهداری را غلبه کردم. من با آبیاری روزمره گل سالاسال ناامید می شوم، بنابراین سوسن خير یک گزينش بهتر هستند براي اينكه فقط باید هر كورس دور هفته یک بار محلول ذوب خوي بزاق می خورند.
علاوه غلام این، انواع سوسس اندر بازار این روزها گسترده است. من وتو می توانید آش بافت، لون رنگ چهره و ميزان سرگرم شوید. آش این حال، آنچه را که برای فضای شما مفت است، ايفا به جريان انداختن دهید. من محققاً می توانم یک oasis طويله از شوكران را قدردانی کنم.
من امیدوارم از نگاهی به بيت منحصر روي فرد خود مصرف کنید خلوص چند نکته را برای ابداعي کردن فضای درون فضای مقفل و باز محدود خود غلبه کرده اید. متشکرم برای بي حركت کردن


خرید قسطی یخچال