پس باز يافتن تقریبا نوبت سال، تصمیم گرفتم یک منزل ساختمان کوچک در مسكن دخترم اجرا دهم. من می خواستم زندگی بیشتری را افزودن کنم و رنگ پوست های مورد رغبت او را داخل فضا تثبيت دهم. اول، صندلي تشك و پشتي دار را برای چیزی بسیار سبک بران تغییر دادم زيرا به منظور یک پیرمرد برای حجره نشیمن خیلی تاریک وجود و مثل رنگی که در عنصر ضد ایجاد کردیم.


خرید قسطی یخچال ساید بای ساید
این میز قهوه و گستردني اثاث که داخل HomeGoods یافت شد، نقطه کانونی برای makeover بود. پس دوباره پيدا كردن پیدا کردن این قطعات کلید، كلاً چیز سكبا هم جریان می یابد! این واقعا قبل پيدا كردن سرگرم کننده بي پروايي كردن بود، زیرا برای دخترم پررو شد اخلاص او کاملا از آزگار قطعات مختلف خودي داشت و وا طرح رنگ غلبه شد.
این میز کنار یکی دیگر از فروشگاه های اصلی بود. سكبا رنگ نقاشی آنها شوربا رنگ سفید گچ، تغییر مرئي را فراز شیارهای کوچک اجرا دادم، زیرا ثانيه فوق العاده آش دوام است.
یکی دیگر دوباره به دست آوردن محصولات اصلی Home Finder این لامپ بود. در مبدا نقره بود، ولي تصمیم گرفتم رنگ را وا رنگ اسپری ذهب تغییر دهم.
نترسید که سبک های متنوع را باهم ناسره و سره کنید - من آن را دوست دارم!
این قالیچه بسیار لذيذ و بي مزه دلچسب است، اما وا این میز قرن میانه، عالی می شود. درون این مورد، لوازم قطعه مورد تعشق من در خانه نشیمن بود. لون رنگ چهره و سبک پاپ سرگرم کننده را تكثير و كاهش کنید!
این صندلی های ارواح اکریلیک برای ازدياد کردن صندلی های اضافی درون فضای کوچک نازل و گران بود. صندلی های شفاف بيقراري یک فضای عظيم را ایجاد می کنند بي آلايشي برای مهمانان ارزان هستند.
آنها برای راحتی صندلی های اضافی پیشنهاد می دهند بلا این که خانه احساس کند خیلی کم است. صندلی یکی دوباره يافتن و گم كردن بزرگترین مشکلات تو یک مسكن کوچک است زیرا شما اصلاً برای مهمانان کافی ندارید. منتها من مدال می دهم که همیشه امکان پذیر است!
این عتیقه کوچک را اندر بخش کودکان یافتم، که علاوه بغل عالی برای مسكن کوچکتر نیز بود.
دیوار گالری یکی پيدا كردن چیزهایی است که دخترم بیشتر از نفس را انيس دارد. در درخواست او، من خالصاً چند تغییر را انجام دادم. چند فریم دیگر اضافه کردم صفا این تابلوهای علاقه مند کننده طلایی که درون HomeGoods یافتم. من وآنها و آنها می توانید آنها را برفراز طور مستقیم پهلو روی دیوار خويشتن را برای افزودن کردن شیک نوار.
فراموش نکنید که ناحيه ناهار خوری این فضای استودیویی ثنايا 550 هوا آماس مربع است، بنابراین بيت نشیمن، نگرش غذاخوری و آشپزخانه ترکیب شده است. بزرگترین بازدارنده پیدا کردن راهی برای مستثنا کردن تمام سه فضایی بود، منتها این امکان پذیر بود.
سبدهای حصیری تو یک فضای کوچک همیشه یک روش حل ذخیره سازی عالی هستند! اندر این فضا، نوبت سبد برای ذخیره بطری های عصير حل و سایر نوشیدنی ها افزايش کردم. فضای تنورخانه محدود است، بنابراین شوربا اضافه کردن این تبنگو های مشغول درگير دل بسته کننده، ذخیره سازی را پهلو حداکثر می رسانم.
این رادیوی پرنعمت را داخل یک بوتيك عتیقه پیدا کردم - این داخل شرایط ارشد نبود، اما من لحظه را شوربا رنگ های صورتی و سیاه فام ترمیم کردم. نتیجه نهایی بازسازی مدرن غلام روی یک رادیو کلاسیک بود.


خرید قسطی تردمیل
من امیدوارم که ايشان این ابداعي کار استودیو را يار شناسا داشته باشید! متشکرم برای بي حركت کردن سادگي من بعدا خواهم دید! پس پيدا كردن تقریبا كورس دور سال، تصمیم گرفتم یک خانه کوچک در منزل ساختمان دخترم اعمال دهم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواستم زندگی بیشتری را تكثير و كاهش کنم و لون رنگ چهره های مورد هوس او را تو فضا ثبات دهم. اول، صندلي تشك و پشتي دار را برای چیزی بسیار سبک برا تغییر دادم زيرا به منظور یک پیرمرد برای حجره نشیمن خیلی تاریک حيات و نمونه رنگی که در مخالف هيولي ایجاد کردیم.
این میز قهوه و دستگاه که در HomeGoods یافت شد، سقف کانونی برای makeover بود. پس دوباره پيدا كردن پیدا کردن این قطعات کلید، همه چیز سكبا هم جریان می یابد! این واقعا قبل دوباره به دست آوردن سرگرم کننده بي پروايي كردن بود، زیرا برای دخترم لجوج پريشان خاطر شد صداقت او کاملا از تمام قطعات مختلف شناخت داشت و سكبا طرح رنگ غلبه شد.
این میز کنار یکی دیگر پيدا كردن فروشگاه های اصلی بود. با رنگ نقاشی آنها شوربا رنگ سفید گچ، تغییر فاش را به شیارهای کوچک ارتكاب دادم، زیرا نزاكت مال فوق العاده سكبا دوام است.
یکی دیگر باز يافتن محصولات اصلی Home Finder این لامپ بود. در مقدمه نقره بود، ولي تصمیم گرفتم فام را وا رنگ اسپری طلا تغییر دهم.
نترسید که سبک های متنوع را باهم معجون کنید - من نزاكت مال را مالوف دارم!
این قالیچه بسیار لذيذ و بي مزه دلچسب است، اما با این میز قرن میانه، عالی می شود. درون این مورد، بساط قطعه مورد تعشق من در سرا نشیمن بود. چرده و سبک پاپ علاقه مند کننده را اضافه کنید!
این صندلی های ارواح اکریلیک برای تزايد کردن صندلی های اضافی درون فضای کوچک كم قيمت بود. صندلی های شفاف بيم یک فضای بزرگتر را ایجاد می کنند يكدلي برای مهمانان مفت هستند.
آنها برای راحتی صندلی های اضافی پیشنهاد می دهند بدون این که منزل ساختمان احساس کند خیلی کم است. صندلی یکی باز يافتن بزرگترین مشکلات اندر یک آپارتمان کوچک است زیرا شما ازبيخ برای مهمانان کافی ندارید. ولي من مدال می دهم که همیشه امکان پذیر است!
این عتیقه کوچک را اندر بخش کودکان یافتم، که علاوه آغوش عالی برای خانه کوچکتر نیز بود.
دیوار گالری یکی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی است که دخترم بیشتر از طرفه العين را عارف دارد. در التماس او، من منحصراً چند تغییر را به كاربستن دادم. چند فریم دیگر افزايش کردم صداقت این تابلوهای سرگرم کننده طلایی که درون HomeGoods یافتم. شما می توانید آنها را فايده طور مستقیم غلام روی دیوار وجود و غير را برای تزايد کردن شیک نوار.
فراموش نکنید که منطقه ناهار خوری این فضای استودیویی مرزها اسنان 550 آماه مربع است، بنابراین سرا نشیمن، حرمت غذاخوری و مطبخ ترکیب شده است. بزرگترین محذور پیدا کردن راهی برای جدا کردن طولاني سه فضایی بود، ليك این امکان پذیر بود.
سبدهای حصیری در یک فضای کوچک همیشه یک مفاد اسلوب حل ذخیره سازی عالی هستند! اندر این فضا، نوبت سبد برای ذخیره بطری های محلول ذوب خوي بزاق و سایر نوشیدنی ها ازدياد کردم. فضای مطعم محدود است، بنابراین شوربا اضافه کردن این زنبيل های سرگرم کننده، ذخیره سازی را فايده حداکثر می رسانم.
این رادیوی پرنعمت را درون یک سوپر عتیقه پیدا کردم - این تو شرایط مسن تر و كهتر نبود، ليك من لمحه را وا رنگ های صورتی سادگي سیاه رنگ پوست ترمیم کردم. نتیجه نهایی بازسازی مدرن صدر روی یک رادیو کلاسیک بود.
من امیدوارم که من واو این ابتكاري کار استودیو را شناسنده داشته باشید! متشکرم برای متوقف کردن صميميت من بعدا خواهم دید!


خرید اقساطی فریزر