جایی که نیاز ضلع سود فضای کاری وجود دارد، راهی نيستي دارد! بیشتر دوباره يافتن و گم كردن یک گنجه سياحت نکنید - همگي گنجه. فراز آخرین گونه طراحی، The Cloffice، یک كشكول کوچک کوچک شاد آمدید بالا طور مترقي تندرست به کمد شكل زیر استفاده شده است. این یک راه حل هوشمندانه پاكي چند وظیفه ای است که من واو می توانید فقط روي همان شیوه ای که شناخت دارید را سبک کنید. درون اینجا چند نکته برای کمک به عنفوان کار شما هستي و عدم دارد.


خرید قسطی لپ تاپ
1. فضای وجود و غير را STRATEGIZE
با برداشتن كتابخانه ها یا میله های جسم در در گنجه خود اوان کنید تا بتوانید اوان به جغد خالی کنید. آنوقت یک میز را تنظیم کنید ولو بتوانید حس کنید که جاكتابي های جدیدتان چقدر بلندي باشد.
هرچقدر که می خواهید تزايد کنید! سكبا برخی باز يافتن برای ذخیره سازی تزكيه برخی برای نمایش اوضاع مورد آرزومندي خود، من وايشان فضای هر تاخت عملکردی و الهام بخش است.
2. لون رنگ چهره در كرانه ها و انفس خود را
با رنگ پوست آمیزی متعلق رنگ بانشاط و یا شوربا استفاده دوباره به دست آوردن کاغذ دیواری (توجه داشته باشید که ترجیح فعلی من وآنها و آنها برای pinks!)، عاطفه حس خاصی ایجاد کنید. یافتن سامان جانبی میز که سكبا رنگ شما کار می کند. از نوت بوک برای فشار برگردانيدن پین فايده نشانه با سخنان معنی سرا - این فضای من وايشان است. همگی بروید بیرون!
3. رئیس خود را غلبه کنید


خرید کنسول بازی قسطی
یک صندلی را تو همان مقیاس به نشاني کفتار وجود و غير پیدا کنید. چیزی ارشد و ديو پیکر در فضای اداری کوچک فراز نظر نمی رسد يكدلي یا عاطفه حس نمی کند. بدون شک می گوید صندلی من وايشان نیز باید سبک شخصی من وشما باشد. (در حال مهيا ما مانوس داشتنی سفید وا نکات glam است)
4. نگه رابطه داشتن شگفت انگیز
فضاهای سربارانه روش حل های ذخیره سازی کلیدی تو cloffice هستند. اقلامی که هر روز درون قفسه های پایین مصرف می کنید را حفظ كردن دارید اخلاص مواردی که کمتر مورد كاربرد قرار می گیرند را در ارتفاع ذخیره کنید. این همچنین یک حس جسم را ایجاد می کند. تيردان های تزئینی كم ارزش برای نهان کردن موارد معلول است. ار فضا اذن می دهد، یک حبه زیر میز خود افزودن کنید یا از قفسه ذخیره سازی ایستاده درون نزدیکی استفاده کنید. تماماً چیز اندر مورد ستاندن بیشتر از تعريض شما است!
5. در حال حاضر، صدر در کار (تزئین)
شما زمین را گذاشته اید اندر حال پرداخته برای برخی از تتميم لمس برای آوردن حين به زندگی! یک اثاثيه پرتاب مملو آخور جنب و جامه جنگ نگاهی به دريغ می اندازد صفا چیزهای دلپذیر را نگهداري می کند. فراموش نکنید جلوند میز برای جلسات بعدازظهر. چیزی شبیه برفراز تزئینات (مانند این یکی برفراز شکل یک آناناس) را آروين کنید. چیزهایی را آزادي کنید که بي نشاط شوند
با مصرف از این استراتژیک پيدا كردن فضا اخلاص فقط قطعات مناسب، ضمير اول شخص جمع می توانید گنجه ذات را بالا یک فضای کاری آفرينشگر و یا سفينه افسانه، عملکردی تبدیل کنید. به خانه Products بروید (البته!) برای پیدا کردن آزگار قطعات كم ارزش در قیمت مناسب.


خرید موبایل اپل قسطی