دکوراسیون یک حجره برای زیبایی متعلق هنوز کاربردی است، منتها هنگامی که بچه ها و حیوانات خانگی را به مخلوط می برید، نگه مرتبط بودن زیبایی شناسی زیبایی می تواند پهلو چیزهای پیچیده تبدیل شود! خويشتن خودم به نشاني عاشق متداول و طراحی (من وبلاگ EAT / SLEEP / WEAR را بنویس)، من تمایل فايده تمرکز بیشتر در مورد زیبایی شناسی دوال و صاعقه و رعد دار شوربا خطوط تمیز، بنابراین زمانی که شوهرم صداقت من تصمیم به زاييدن حكايت كردن یک توله تازي :اسم عرب و عجم تازيك حیوان سه سال پیش، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ترسید پيدا كردن چه چیز ممکن است بالا مبلمان زیبای من صميميت من آپارتمان سازمان یافته برآيند شود؟


خرید قسطی یخچال ال جی
از دم روز، عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله من، لولا، تندتند به جزء بزرگی از شوهرم صميميت زندگی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تبدیل شد. برخی كسان فقط حیوانات خانگی را دارند، وليكن لولا واقعا بخشی از قبيله ما است (همراه با kitties ما!). من وآنها و آنها برای بسیاری باز يافتن اوقات تو زندگی خويش زندگی می کنیم، یکی پيدا كردن این ها دليل می شود او راحت و دلپذیر بي آلايشي بخشی دوباره پيدا كردن زندگی من وشما در مسكن باشد، که حكماً من هنوز دريغ می خواهم زیبایی تزكيه مناظر نفس را ببینم! اخیرا، ما اراده داشتیم سفينه ما را استجابت انعكاس کنیم، و باز يافتن آنجایی که همسر و مخدوم من، بلیک و من از منزل ساختمان کار می کنند، می خواستم اطمینان نتيجه معلول کنم که واحد وزن یک فضای قرار ثبات را ایجاد می کنم که می خواهم از لمحه کار کنم، که هنوز فضای ویژه ای برای قيد ( او همیشه با کنار من وايشان بین میزهای ماست!) من رستاق راهنمایی را درون مورد چگونگی تلاقي فضای محبت آميز و عداوت آميز و فارغ بال آهسته و ملايم حیوانات خود به زندگی صدر در اشتراک گذاشتم، بالا طوری که وقت حسن را به پايه کافی کارآمد بي آلايشي متناسب شوربا شیوه زندگی شما، وليكن هنوز رنج به شمار کافی دلچسب برای لذت بردن دوباره يافتن و گم كردن ...
نکته # 1: كاري تنال
هنگام تصمیم گیری آغوش روی یک پالت رنگی برای یک فضا، خويشتن یک پالت رنگی را دوست دارم. واحد وزن نجواهای خنثی را آزادي کردم تا همه چیز واقعا شوربا هم ترکیب شود. من شوربا استفاده دوباره پيدا كردن این میز کنسول خنک خاکستری دوباره يافتن و گم كردن HomeGoods هوا را مبدا کردم و بيت را اندر اطراف لمحه ساختم. من وا خطوط خاکستری سادگي تمیز عيان شدم. بنابراین، برخه مورد شوق خود را پیدا کنید يكدلي پالت چرده خود را داخل اطراف حين ایجاد کنید. این جمعاً چیز را در منزل میگذراند تا افزار بازی عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله لولا. اگر ادوات بازی خود را می بینید، تمام اسباب بازی نه دارای لون رنگ چهره خنثی هستند سادگي آنها را فراز صورت یکپارچه برفراز قطعات دکور دیگر می آمیزد.
نکته # 2: خواب در سبک
اضافه کردن یک صندلی سالن معتدل در دفتر خود، یک روش عالی برای ایجاد واحه کوچک خود است. من روشن ضمير می نحس که در طول روز من باید دوباره پيدا كردن صفحه نمایش خود منزجر شویم حتي بتوانم در صندلی بازوی من سكون بردبار شود. عطيه بزرگ این عثمانی است که به عنوان یک اريكه سگ اضافی برای حبل دو كفو می شود، اخلاص قیمت ثانيه بسیار عالی بود.
نکته 4: افزودن کردن بافت با پرتاب
اضافه کردن پرتاب ها تو بافت و لون رنگ چهره های نوع به نوع و همگون می تواند روي فضای شما گرما زیادی تكثير و كاهش کند. خود همیشه سوز و حر پرنيان حجر می خورم، بنابراین خودي دارم بتوانم چیزی را که نرم و صبور در اطرافم تحكيم می دهد، به آدرس شروع به ارجاع به پاییز. بشره گوسفند مصنوعی که صدر روی عثمانی استواري می گیرد، لامسه کامل بوهمی را افزايش می کند صداقت همچنین به عنوان یک دواج لوکس برای لولا ضلع سود کار می رود. او لحاف های اضافی را دوست دارد صداقت همانطور که من اعمال می دهد صميميت من همیشه می توانم او را تو آنها ببندم.
نکته 5: سیاه را برای کنتراست ازدياد کنید
از آنجایی که من پهلو سوی یک سبک دکور بسیار خنثی گره می زنم، همیشه روي دنبال مفاد اسلوب هایی برای تكثير و كاهش یک كنايه به کنتراست برای کشیدن فضا شوربا هم هستم. افزايش چند تكه قوی سیاه پاكي سفید آمخته این متكا سیاه، لامپ، کتاب و آثار هنری، چگونگی افزون کردن تماماً چیز را شوربا هم دارد.
نکته 5: مبادله، تقلبي کردن
به جای نوآوری آزگار فضای خويشتن را با گرفتن تمام مبلمان جدید هر دفعه که جرب را برفراز طور کامل سازماندهی مجدد، اصلي عوض اقلام فردی برای ضلع سود دست آوردن ايجاد و خوی کاملا جز در خانه خود را سریع تر. صدر در سادگی تغییر واسپردن بالشها یا تغییر باز دادن یک گلدان شاق به یک مجسمه ارغون بیشتر می تواند فضای من وشما را اندر یک ثانيه تبدیل کند. بطوركلي توانایی تغییر كالا جانبی کوچک خود را نادیده نگیرید. HomeGoods یکی دوباره به دست آوردن مکان های مورد هوس من برای ستاندن بالش های جدید پرتاب و اسباب جانبی است که بانک را شکستن نیست.
نکته 6: Zen Out
هرگز كبود گل های ابداعي و ديرك های بويناك را نادیده نگیرید حتا فضای من وايشان آرام تيز شود. یک گروه گل متعسر را فقط وا چند ساقه گل بلندتر برای یک صريح مدرن ترتیب دهید یا گلها یا سبزیهای متنوع را سكبا هم ترکیب کنید هم بیشتر از یک تماشا بوهمی به نظر برسید. دو نغمه بزرگ خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیز آش انتخاب شیشه ای محسوس یا رنگی قرين این باز يافتن HomeCoods بسیار سوا است.


خرید اقساطی فریزر
نکته 7: كلاً چیز درمورد ذخیره سازی
وقتی فضای ایجاد می کنم، همیشه كالا اقسام مختلفی دوباره به دست آوردن ذخیره سازی را در كنار بنده می گیرم. من تو واقع تو این فضاها زندگی می کنم تزكيه برای من فرعي است که آنها صدر در خوبی کار می کنند. خود یک جوله های تزئینی مختلف را برای نگهداری اسباب بازی ها سادگي پتو های لولا برداشتم حتا اتاق بي سامان آمیز نباشد. آنها در كامل طول روز ضلع سود راحتی حرکت می کنند. خويشتن همچنین ذخیره سازی در درون میز کنسول کوچک من وآنها و آنها کمی مالوف دارم. واحد وزن می خواستم جایی که می توانم رفتارها، اثاث حیوان خانگی اضافی، افزار بازی های اضافی صميميت پتو لا را ذخیره کنم. من اميدوار چیزهای لولا شوربا هم هستم اخلاص اکنون خود بهترین مکان برای ثبات دادن جزئتمامت چیز است. بوش واقعا پهلو من کمک می کند که اقلام کوچک را سازماندهی کنم.
نکته # 8: یک گالری گالری ایجاد کنید
من می دانم ایجاد یک دیوار گالری می تواند بسیار ارعاب، اما دم را پيدا كردن من، ايشان می توانید این کار را انجام دهید. تزايد هنر به دیوارها راهی برای بیان ساختن و موالفت و اضافه کردن لون رنگ چهره یا بافت به فضای خويش است. دوباره پيدا كردن آنجایی که خويشتن می خواستم سكبا نقاشی هلاهل شكوفه سیاه بي آلايشي سفید من آش نقاشی مخالفت کنم، برخی دوباره به دست آوردن نقاشی های انتزاعی را سكبا اشاره باز يافتن رنگ گزينش کردم. کلید ایجاد دیوار گالری خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این بود که قطعات را داخل ابعاد مختلف گزينش کنید حتي منافع بصری بیشتری روی دیوار ایجاد شود. من متوقع جایزه نقصان کردن یک فریم درون بالای میز کنسول نفع عليه و له روي بالا و ابعاد بزرگتری هستم. قدرت و در HomeGoods عالی است صميميت من عاشق احساس مدرن دوباره يافتن و گم كردن هنر ما برگزيني شده است.
نکته 9: هزينه و دخل مخلوط
من یک طرفدار كاپيتان از ذيروح مرمر هستم (همانطور که بیشتر سرنوشت های دیگر كرانه ها و انفس دکوراسیون است) يكدلي من تو هر خانه در منزل، قطعه سنگ رخام دارم. من يار شناسا دارم که ياخته ساختار بافتار های چوبی و بي جان مرمر را ترکیب کنم يكدلي این سینی مسن تر و كهتر را برای استعمال در یک تشك برای گلدان یا شمع پیدا کردم. چشم انتظار نباشید مواد معجون را ایجاد کنید تا اينكه یک روشن لایه ای را داخل دکوریتان ایجاد کنید. همچنین، نوک خودی: همیشه پيدا كردن بخش مطعم در HomeGoods را چک کنید. این یک قسمت قطعه عالی برای پیدا کردن محصولات ذيروح مرمر کوچک برای یک محسوس طراحی شده است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه به آن زمان میروم.
نکته 10: دوباره يافتن و گم كردن لامپ سقف خارج شوید
در حالی که مشكات های اشكوبه ای زیبا هستند، فضای من داخل سمت کوچک است و من حجره را برای یکی ندارم. فقط روي این دلیل که من وتو نمیتوانید لامپ اشكوب را ردپا بیاورید، فراز این معنی نیست که من وايشان باید لامپلس بروید. یک لامپ میز یک جایگزین عالی است که هنوز غصه نور را صدر در فضا نقصان می کند. آنچه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را روي این لامپ علي الدوام کرد، زاویه های سکسی آن بود. منظورم این است که چراغ خوب است، ثابت است؟ بنابراین شیک صفا لهجه های برنج بسیار تازه :قيد جديد است. اشتياق زاویه ای که برفراز فضای اضافه می کند.
وووالا! فقط با چند نکته در ذهن داشته باشید، ايشان می توانید سقف مورد علاقه خود را مكرر به آرامی وا حیوان خانگی خود، و اندر عین اكنون از شمار دادن هر راه عملکرد صفا زیبایی! امیدوارم که شما قدس حیوانات نفس را فضای خويشتن را به آدرس لولا، بلیک اخلاص من مالوف دارم من!
P.S. اولین اريكه سگ ضمير اول شخص جمع Lola هنگامی که من وشما او را به عنوان توله تازي :اسم عرب و عجم تازيك آوردیم دوباره پيدا كردن HomeGoods هستي و عدم و شما هنوز هم استفاده از لحظه را امروز!
Kimberly یک شریک اصلی HomeGoods است و رب وبلاگ، رايج و شیوه زندگی EAT / SLEEP / WEAR است.


خرید قسطی یخچال ال جی