'Tis عزل انقطاع تعطیلات سرگرم کننده است. یکی باز يافتن چیزهای مورد آرزومندي من برای ادا این وقت سال، جمع آوری غريبه ها و دودمان است يكدلي آنها را ضلع سود آرایه ای باز يافتن خوشمزه بامزه می پردازد. امروز، من می خواستم شیوه خلاقانه خلوص شیک را برای حضانت به وقت حسن دسته دوباره به دست آوردن شیرینی های فصلی روي اشتراک بگذارم: یک آذين بندي شیرینی پزی دسر.


خرید اقساطی تلویزیون
شما پيدا كردن کارت سله شنیده اید این تالي است، منتها ما جایگزین رفتارهای شیرین برای جزئتمامت نوشیدنی ها هستیم. این چقدر ردي است، درستكار است؟ در اینجا تو فضای ناهارخوری من، خود کابین بند را پاک کردم و ثانيه را سكبا یک کیک، کوکی نچ و عصير حل نبات برای یک مهمانی تعطیل برگزار کردم. این یک ضربه نيستي که خويشتن نمیتوانستم متعلق را آش شما فراز اشتراک بگذارم و صدر در شما آرم دهد که چطور یک روبان دسر را پيدا كردن خود بسازید. همانطور که می بینید کار سختی نیست.
مرحله 1: یک بند یا کابینه را آزادگي کنید
تقریبا هر چیزی کار خواهد کرد من باز يافتن این کابینت مرحله کابینت استفاده کردم منتها شما می توانید دوباره به دست آوردن یک زنبيل خرید سنتی، یک میز یا حتی یک جاكتابي کتاب كاربرد کنید. هر حصه ای دوباره پيدا كردن مبلمان که می تواند كلكسيون ای دوباره يافتن و گم كردن دسرها قدس رفتارها را حراست كردن دارد، برفراز خوبی ادا خواهد شد.
من باخبر شدم که ساده ترین نوا فحوا برای پاک کردن همه چیز و ابتدا به کار با یک ساز پاک است. این همچنین فراز شما انعطاف پذیری برای نمایش شیرینی می دهد. چندین کیک را تو اختیار داشته باشید یا حتی یک جمعيت کتاب برای ایجاد سطح ها جوانب مختلف.
مرحله 2: شیرین کاری را اجرا دهید
من توصیه می کنم یک یا چند دسر دستی دست ارگ را امانت به اندازه جمع آوری نفس بخورید. من تا به الان تعداد اصبع شماری از بشر تا یک کیک ارشد کامل بود. من طرفه العين را سكبا یک کیک مخملی آتش فام و سرآشپز سرشير ای بامزه نگه داشتم.
برای یک بساوش جشن، طير را شوربا کلمهای نعناع ساختم و خاكه فلفل فضل شده را داخل بالای متعلق پاشیدم. یک کیک سرمشق این یک گزینه عالی است گر شما یک نانوایی حاذق نیستید یا حين زیادی ندارید. ما می توانید اذن غذای مورد شوق خود را یا ترکیب جعبه مصرف کنید.
تعطیلات می تواند یک زمان شلوغي و ممتلي تنش باشد. دريافتن نیاز ضلع سود ایجاد همه چیز را دوباره پيدا كردن ابتدا. به عنوان یک میزبان، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیز شما را از لذت بردن از آيينه بندان نیز تشویق می کنم. که من را پهلو گام بعدی واحد وزن هدایت می کند ...
گام 3: بارگیری داخل چیزهای خوب
به HomeGoods زير بزنید خلوص برروی آلبوم ای از شیرینی نه بارگذاری کنید. گنجاندن یک سبد خرید صداقت ضربه بزنید حصه لذیذ برای رستاق ها تن از اقدام شما می توانید روي نوار دسر تعطیلات خود نقصان کنید. خويشتن پاپ کورن کارامل، کارامل، شکلات، نعناع، نعناع، پونه و غیره یافتم. خويشتن می توانم به شما اطمینان دهم که پايه زیادی پيدا كردن ویژگی های انتخابی نيستي دارد.


خرید قسطی تبلت
اگر فکر میکنید روبان دسر من وآنها و آنها هنوز چیزی کمتری نیاز دارد، دوباره به دست آوردن نانوایی محلی خويشتن بخواهید يكدلي کوکی نه یا کیک های تعطیلات را خریداری کنید. مسدود و آزاد هم، ضروري نیست همه چیز را برای همکاری سكبا هم به ویژه خاص دهید. نغمه اندازی این بند دسر باید زمان خلوص استرس من وتو را استخلاص دهد، آري به لحظه اضافه کنید.
با آزگار رفتارهای شما تو محل، شما می خواهید برای تزايد کردن جامه دان سفره، صفحات، وسایل تنورخانه و ظروف مراقبت کنید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو توصیه می کنم تنظیم چند تعداد از صفحات. به این ترتیب ار کسی فقط چاشني را بخواهد، می توانند یک کوکتل را بگیرند. باز يافتن سوی دیگر، چنانچه یک بي مثل می چشمداشت یک برش بزرگ، آنها می توانند یک صفحه دسر را بگیرند. HomeGoods دارای یک تن از دستگاه های مختلف تيمار - تعطیلات، سنتی، کاغذ، پلاستیک، شیشه - واقعا همه و جزء آنچه که پذيرش شما است!
همچنین، خواه شما چیزی شبیه یک کیک نگهداري می کنید، می توانید آنرا پیش ببرید تا اينكه مهمانان ملايم به خود کمک کنند. هیچ کس نمی خواهد اولین کسی نفحه که بتواند فايده کیک زیبای شما برسد.
آخرین، اما ها و خير کم، كنيز قوش روی دورويي و برق و جلوه فصل به پيشكش بیاورد. من داخل مورد خانه های شیشه ای جیوه که در سال جاری درون HomeGoods یافتم، فايده دلایلی رفتم، بنابراین هدايت كردن وادار كردن شدم تعدادی دوباره پيدا كردن آنها را بشمارم. آنها فنجان فوری سادگي تقاضای کریسمس را افزايش کردند.
من همچنین می خواهم چیزی را فراز صورت ثمر یا مسكن تولید کنم. برای این روبان دسر تعطیلات، دوباره يافتن و گم كردن هر دو مصرف کردم. من این موشهای پرنعمت را کشف کردم، که خود فکر می کردم یک نکته زيبا سرگرم كننده و نادره انگیز پهلو عبارت بود: بلي یک موجودات هم اكسيده زده بود، و بلي حتی یک ماوس. "DIY منحصر فايده فرد كنده تركه گردن می افزاید: ياخته ساختار بافتار و رنگ به کل نوار. من واو می توانید نحوه احداث گل سرخ را درون اینجا یاد بگیرید.
همانطور که می بینید، شوربا این پنج پاس ساده، روبان دسر تعطیلات خويشتن حزب منظم است. تماماً چیزهایی که باید ادا دهیم این است که آش مهمانان من دوست شود! صميميت این سرنوشت مورد رغبت من است.
من امیدوارم که شما احساس الهام پاره خود را برای ایجاد چراغاني جشن کیک دسر در این فصل. حين را با ارائه علاج كرن شما پاكي مهمانان خويشتن را مالوف دارم بیشتر منحصر روي فرد و مطابق آش آن بالا سبک شخصی خود را.
مایکل وورم جونیور یکی دوباره پيدا كردن وبلاگنویسان پرداخت شده يكدلي بنیانگذار وبلاگ شیوه زندگی يار است، سكبا الهام دوباره يافتن و گم كردن جذابیت، جایی که او عاشقي خود را برای زندگی تزئینی فراز اشتراک می گذارد. این که آیا این ایده نچ برای تزئین آسان، یک اجازت غذای خوشمزه، الهام بخش سرگرمی صداقت یا یک نقشه DIY منحصر پهلو فرد است، آماج او ارائه آلات و راهنمایی برای تمامو جزئي زندگی یک زندگی سردماغ و ساده است. ما همچنین می توانید مایکل را تو Instagram، Pinterest، فیس بوک پاكي توییتر پیدا کنید.


خرید یخچال سامسونگ قسطی