این که آیا این یک گوشه خواندن برای داستان خواب در کودکان شما است چرا که شما فضای مشابه در زمانی که شما یک کودک بود، و یا منطقه صندلی پاسیو برای کوکتل جمعه شب با پدر خود، که می آید بیش از هر هفته برای یک بار در 1 بار ... ما همه ی گوشه های خانه ما، جایی که لحظات خاصی اتفاق می افتد، وجود دارد.


خرید اقساطی فریزر


آنچه که ما تمایل به نادیده گرفتن آن هستیم این است که این لحظات معنی دار برای ساختن خانه ما خانه مهم است. ما به سه زن شگفت انگیز تبدیل شده ایم - جوزلین دلک Adams از کیک GrandBaby، Cassie Freeman از Hi Sugarplum و Samantha Wennerstrom از اینکه می توانم آن را داشته باشد؟ - برای به اشتراک گذاشتن مراسم خانه خود و راهنمایی هایی برای ایجاد یک فضای شگفت انگیز که به نظر آنها شبیه است. به عنوان وبلاگ نویسان سبک زندگی و کارشناسان در دکور، غذا و مد، این خانم ها می دانند که چگونه خانه شما می تواند در ایجاد یک حس خانواده باشد. در زیر توصیه های متخصص خود را در مورد چگونگی ایجاد یک فضای منحصر به فرد در خانه خود مشاهده خواهید کرد که به شما کمک خواهد کرد هر روز، لحظات خاص خود را تقویت کنید:
Jocelyn Delk آدامز از کیک GrandBaby: غذای هفتگی با مامان
هیچ زندگی انکار نکردن می تواند کمی هیجان زده شود. گاهی اوقات سخت است که وقت خود را به معنای واقعی کلمه به خصوص برای خودتان پیدا کنید. اما یک چیز وجود دارد که من همواره وقت را پیدا می کنم، و این مادر من است. مادر من همیشه سنگ من است او من را بدون قید و شرط دوست دارد و وقتی به او نیاز دارم، آنجا است. هر هفته یک بار یک راز بزرگ برای او می نوشید (از جمله کیک مورد علاقه اش!) من عاشق میز میزنم تا اگر یک رویداد فانتزی بود (بدون شکستن بانک!)، هر چند این فقط دو نفر از ماست لحظه ای احساس خاصی می کند
برای ما در هفته هفتگی، تمام پله ها را می کشم! از دکور تا دستور العمل های باور نکردنی، من واقعا چیزها را به یک نکته تبدیل می کنم و سرمایه گذاری می کنم تا این تجربه را به عنوان شگفت انگیز از بین ببرم. من دوست دارم از FindGoods های مختلف پیدا کنم تا هر یک از برانچ های منحصر به فرد و متفاوت از گذشته را داشته باشند.
این که آیا شما به دنبال جشن تولد مادر، روز مادر یا ایجاد یک مراسم هفتگی مثل من، در اینجا چند ایده است که می تواند به شما چیزی شگفت انگیز هفته خود را با مادر به دنبال:
1. با یک چشم انداز روشن: یک موضوع دریایی در فصل تابستان الهام بخش خورشید این هفته است. من تصمیم گرفتم با سبک و سیاق خنک، زین، آبی ساحلی که آرامش بخش است، بروم. از آنجا که HomeGoods باعث می شود که زیبایی های فضای برنر ما را به گونه ای منطقی تغییر دهیم، ما دوست داریم آن را سرگرم کنیم تا آن را تا حد امکان تغییر دهیم. هماهنگی با فصول یا تعطیلات همیشه یک پاپ سرگرم کننده را اضافه می کند.
2. فصلی: مطمئن شوید که منو منعکس کننده زمان سال است. از آنجا که من عاشق بازار بازار کشاورزان به طور منظم هستم، من به طور مرتب میوه ها و سبزیجات تازه و زیبا را جذب می کنم که آن را به برنک هفتگی ما تبدیل می کند.
3. از غذاهای روشن برای استفاده از پالت های سفید استفاده کنید: با سالاد هندوانه ساده و کریستال های من، دوست داشتم آنها را از HomeGoods به ظروف پلاستیکی سفید تند اضافه کنم (آنها انواع مختلفی دارند!) آنها واقعا غذا را برجسته کردند.


خرید لپ تاپ اپل اقساطی
4. ایجاد انسجام بین فضاهای: آشپزخانه من و منطقه پاسیو متصل هستند، بنابراین من می خواستم طراحی به راحتی بین فضاهای جریان. طراحان آب و هوای آرامش بخش فضای آشپزخانه و صبحانه با لوازم خانگی HomeGoods الهام گرفته از طراحی میز صندلی پاسیو بودند. این واقعا یک تمدید بین دو منطقه بود.
5. ترکیب و مطابقت: بدون نیاز به بیش از حد انعطاف پذیر با این حال. من عاشق مخلوط کردن صفحات، دستمال کاغذی و پختن انواع الگوهای مختلف و چاپ روی میزم. این ترفند حصول اطمینان از اینکه رنگ و طنز مشابهی دارند، اما طرح های مختلفی دارد. آنها بدون اینکه به دنبال مسابقه ای با هم باشند هماهنگ می شوند.
تقریبا هر روز شنبه دخترم (و سگ) و من به مغازه کوچک آشپزخانه نزدیک نزدیک میشوم. ما صبحانه های شیرینمان را به خانه می آوریم و در غرفه های غرغروی غرق در شب می نشینیم و در مورد هفته ما صحبت می کنیم. قبل از اینکه بقیه خانواده از خواب بیدار شود، در این مذاکرات بسیار زیاد است! این یک زمان ویژه برای دو نفر از ما است - فرصتی که ما برای پیوستن به یک هفته شلوغ و قبل از تعطیلات آخر هفته می گذاریم. من عاشق این لحظات کمی چیزی اضافی، بنابراین مطمئن شوید حیاط خود را کاملا با موارد مناسب برای راحتی و سرگرم کننده است مهم است.
در اینجا برخی از راهنمایی های من برای ایجاد یک فضای باز و راحت در فضای مجازی برای تقویت این لحظات ویژه با عزیزان وجود دارد:
1. ایجاد یک منطقه صندلی راحت با توجه به اینکه راحتی کلید است: صندلی های باز صندلی فوق العاده اجازه می دهد تا دختر من و من با همکاری ما صبحانه و گپ زدن در مورد برنامه های آینده ما برای آخر هفته ... قبل از پسران خانه از خواب بیدار شوید
2. بالش های پرتاب بیش از حد، یک پرتاب تابستانی دراز کشیده را ارائه می دهند: با پرتاب های راحت و بالش های نرم، تشویق کنید. از پرتاب بالش در ابعاد مختلف برای اضافه کردن رنگ، بافت و الگوی استفاده کنید. اگر در جایی مانند HomeGoods شلوغ کنید، جایی که آنها فوق العاده با قیمت مناسب هستند، شما می توانید آنها را برای هر فصل به راحتی مبادله کنید. من دوست دارم الگوهای مختلف مقیاس های مختلف را ترکیب و مطابقت کنم ... و راه راه همیشه کار می کند!
3. مواردی را که بیشتر استفاده می کنید نمایش دهید: یک سینی آینه ای را برای یک احساس لوکس انتخاب کنید. مثل 92 درصد از زنان، نمی خواهم بانک را برای پیدا کردن هایی که لحظه خاص من را می بینند، شکستن کنم. به همین دلیل من به HomeGoods هدایت می کنم که دارای گزینه های عالی است که بسیار لوکس هستند اما بانک را شکست نخواهند داد! برای من چیزی نیست که به سبک شخصی من مانند یک عطر شخصی صحبت کند. من سه مورد از امضای امضا خود را در یک سینی مورد علاقه نمایش دادم.
4. هنگامی که به ظاهر غرور شما می آید، روشنایی را در نظر بگیرید: این جایی است که شما آرایش خود را به کار می گیرید، بنابراین می بینم که داشتن گزینه ای از انواع مختلف نور کلید است. به همین دلیل من یک آینه دستی را انتخاب می کنم تا بتوانم بین نور طبیعی و نورافکن ها حرکت کنم.
5. مبلمان را انتخاب کنید که خود را به یک سیستم سازماندهی می کند: از سازماندهی های مختلف HomeGoods از سازندگان مختلف استفاده کردم تا آرایش خود را در منزل نگهداری کنم تا بتوانم آنچه را که به راحتی نیاز داشتم ببینم و چنگ زدم. من عاشق قطعات مثل این که آنها عملکرد و مد به میز (به معنای واقعی کلمه!).
همانطور که می بینید، بدون توجه به روحیه شما و یا جایی که آن (اتاق خواب، سالن، آشپزخانه و یا جاهای دیگر)، روال روزمره شما می تواند لحظه ای با کمی عشق و فضای مناسب تبدیل شود. چرا این لحظه خاص را در یک فضا که واقعا مال شما نیست، صرف نکنید؟ مهم نیست که چه فصلی، این هفته یک لحظه به نظر می رسد که چگونه لحظات روزمره خود را با خانواده می توانید برای تبدیل یک آیین به حافظه با ارزش.


خرید تردمیل اقساطی