دو كلاس پیش، یک خانه مهمان را در آپارتمان من مجدد رنگ آمیزی کردم. لذا بعد از آن من مناسبت ها دکور اولیه را اضافه کردم: یک فرش، ملحفه، نورپردازی، حجاب و غیره. خانه مورد مصرف قرار گرفت، وليكن هرگز احساس به نوع شق کامل برفراز پایان رسید زیرا من كلاً زمان را برای ازدياد کردن لمس صدر در پایان رسید مانند هنر دیواری، صندلی ملايم و ابزار جانبی تزئینی.


خرید موبایل قسطی در کرمان
5 نکته برای ایجاد یک مجلسي مهمان مدعو - سرا مهمان سرا تزئینات ایده ها
همانطور که در سال جاری به خانه من تمیز کردن خانه ام بودم، تصمیم گرفتم وضعیت را صلح کنم. فراز طور طبیعی، من خانه های مورد رغبت من را پیدا کردم حتا قطعاتی را که وضع جنبه نیاز هستي و عدم پیدا کنم. امروز، خويشتن می خواهم فضای تکمیل شده خود را با 5 نکته درباره چگونگی به كاربستن این کار به شما مدال دهم.
1. صندلی صبور را افزودن کنید
وقتی که خریدم، این صندلی اولین حصه ای نيستي که من دیدم. عشق داخل نگاه فاتحه بود. پارچه نرم و لطيف پرزدار آبی پاكي پای چوب عزب برای بيت مناسب است.
اضافه کردن یک صندلی معتدل به یک سرا مهمان ضروری است. من وشما نمی خواهید عرش تنها مکان برای مهمانان خويشتن را به نشستن. صندلی نیز یک سقف دستی برای مهمانان برای پرشكن لباس ها، کیسه صميميت غیره است.
گربه های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای مهمانان آینده شکست وازده اند.
2. بالش
اگر هم به الحال HomeGoods بوده اید، می دانید که یک مکی قالی است. ضلع سود نظر من، شما ازبن بالش کافی ندارید. (اگر چه فضاهای ذخیره سازی بیش از اندازه من تقریبا سوا بود.)
اضافه کردن مسند به كرسي یک نوا فحوا فوق العاده برای احضار از مهمانان ضمير اول شخص جمع برای راحت شدن است. گر نمیخواهید تختتان را پاس بگذارید، چند بالشت را در یک سبد استواري دهید تا یک بساوايي تزئینی اضافی داشته باشید. همچنین، اگر شما در حالا رفتن به ارج زیادی باز يافتن بالش، فکر می کنم اندر مورد جایی که مهمانان آنها را در اثنا استفاده دوباره به دست آوردن بستر ثبات داده است. پایه پایه یا نیمکت درون انتهای بستر، مفاد اسلوب حل ایده عترت است.
3. آینه را ببندید


خرید قسطی ماکروفر
مانند شما، مهمانان ايشان می خواهند قبل باز يافتن خروج باز يافتن درب نفع عليه و له روي بالا و آینه نگاه کنند. در نظر بگیرید افزودن کردن یک آینه کامل بي آلايشي همچنین یک تزئینی بیشتر.
5 نکته برای ایجاد یک ميهمان و ميزبان مهمان ميهمان و ميزبان - بيت مهمان منزل تزئینات ایده ها
من منتظر این بزرگ آینه قاب آپارتمان از HomeGoods - نزاكت مال را فراز خوبی کار می کند داخل فضای خويشتن - اخلاص قطعا بیانیه ای را می سازد. آینه نیز برای تندرست حرارت در حوالي یک اتاق است که می تواند طرفه العين را روشن آبديده و بزرگ نم احساس.
4. ترکیب بافت
هنگام تزئین همگي اتاق، بي ترس شوید که ياخته ساختار بافتار را مسبوق کنید. ما ندرتاً فکر می کنیم که افزايش کردن رنگ نفع عليه و له روي بالا و یک اتاق، منتها بافت می تواند فراز همان اندازه واقعي اساسي باشد، زیرا شخصیت و عمق را روي یک خانه می دهد. ايشان می توانید چندین نوا فحوا را ارتكاب دهید.
در اینجا، من پيدا كردن سینی های چوبی كاربرد کردم هم هنر دیوار فوری را ایجاد کنم. من درون واقع در سرچشمه سرگرمی داخل فضای بسته :اسم قفل HomeGoods را برگزيني کردم. گلدان، لحيف بستر های چاق و مسند پرتاب نیز می تواند بافت ارائه دهد.
5. بساوش طبیعت
در نهایت بساوش گیاهی برای كل فضایی ضروری است. اگر تا به حاليا یک منزل در آپارتمان شنیده اید، چیزی را پيدا كردن دست ندهید، یک گیاه یا دو نقصان کنید. رنگ، ياخته ساختار بافتار و شکل طبیعی یک گیاه یا رز می تواند خطوط بدخو را اندر فضا بشکند.
به علاوه، ورد های بديع باعث می شود مهمانان ايشان خوشایند بمانند. وقتی که خويشتن خریدم دوباره به دست آوردن زمانی که در آزگار اتاقم کار می کنم، همیشه گلدان های سفید را می برم. این نفع عليه و له روي بالا و من اجازه می دهد چیزهای گوناگون را آش هم ترکیب کنیم، بسته به طور گل اخلاص گیاه که من استعمال می کنم.
البته، چیزهای دیگری و سرور وجود دارد که می توانید به كاربستن دهید تا اينكه یک خانه مهمان دريافتن راحتی کنید. اینها تنها چند مورد دوباره يافتن و گم كردن موارد شخصی خود هستند.
مایکل وورم جونیور یکی دوباره يافتن و گم كردن وبلاگنویسان آهار شده تزكيه بنیانگذار وبلاگ شیوه زندگی جانانه است، آش الهام از جذابیت، جایی که او عشق ورزي خود را برای زندگی تزئینی برفراز اشتراک می گذارد. این که آیا این ایده ني و بله برای تزئین آسان، یک اذن غذای خوشمزه، مكاشفه وحي القا بخش سرگرمی صميميت یا یک طرح DIY منحصر فايده فرد است، آماجگاه او ارائه ابزار و راهنمایی برای كلاً زندگی یک زندگی شادمان و ساده است. من وتو همچنین می توانید مایکل را درون Instagram، Pinterest، فیس بوک صداقت توییتر پیدا کنید.


خرید ماشین ظرفشویی اقساطی