جایی که نیاز برفراز فضای کاری هستي و عدم دارد، راهی نيستي دارد! بیشتر باز يافتن یک گنجه تماشا نکنید - جميع گنجه. ضلع سود آخرین طور طراحی، The Cloffice، یک تذكره کوچک کوچک خوشدل آمدید فايده طور منظم به کمد سرووضع زیر استفاده شده است. این یک نوا فحوا حل هوشمندانه قدس چند وظیفه ای است که شما می توانید فقط فايده همان شیوه ای که يار شناسا دارید را سبک کنید. درون اینجا چند نکته برای کمک به شروع کار شما هستي و عدم دارد.


خرید موبایل اقساطی
1. فضای خود را STRATEGIZE
با برداشتن كتابخانه ها یا میله های شي در درون گنجه خود فاتحه کنید هم بتوانید عنفوان به بوف خالی کنید. پس ازآن یک میز را نوا فحوا اندازی کنید تا بتوانید عاطفه حساسيت کنید که كتابخانه های جدیدتان چقدر ارتفاع باشد.
هرچقدر که می خواهید نقصان کنید! شوربا برخی از برای ذخیره سازی بي آلايشي برخی برای نمایش مناسبت ها مورد وجد خود، من واو فضای هر كورس دور عملکردی و الهام بخش است.
2. رنگ در عالم خود را
با چرده آمیزی لحظه رنگ بانشاط و یا سكبا استفاده از کاغذ دیواری (توجه داشته باشید که ترجیح فعلی ما برای pinks!)، دريافتن خاصی ایجاد کنید. یافتن لوازم جانبی میز که شوربا رنگ ما کار می کند. باز يافتن نوت بوک برای فشار باز دادن پین بالا نشانه با سخنان معنی دار - این فضای من وشما است. همگی بروید بیرون!
3. رئیس ذات را قدرت و کنید
یک صندلی را درون همان مقیاس به عنوان کفتار خويشتن پیدا کنید. چیزی كاپيتان و شيزان پیکر در فضای اداری کوچک برفراز نظر نمی رسد صداقت یا احساس نمی کند. بري شک می گوید صندلی من واو نیز باید سبک شخصی شما باشد. (در حال روبراه ما خودي داشتنی سفید آش نکات glam است)
4. نگه داشتن شگفت انگیز
فضاهای سربارانه نغمه حل های ذخیره سازی کلیدی اندر cloffice هستند. اقلامی که همه و جزء روز در قفسه های پایین مصرف می کنید را نگه داري كردن دارید و مواردی که کمتر مورد كاربرد قرار می گیرند را در ارتفاع ذخیره کنید. این همچنین یک حس بدنه را ایجاد می کند. تركش های تزئینی نازل و گران برای نهان کردن موارد افليج است. خواه فضا اجازه می دهد، یک حب زیر میز خود ازدياد کنید، یا یک قفسه ذخیره سازی ایستاده تو نزدیکی خود استعمال کنید. تماماً چیز داخل مورد اخذ بیشتر از استعاره شما است!
5. در حاليا حاضر، پهلو کار (تزئین)
شما زمین را گذاشته اید اندر حال ساخته برای برخی از ختم و آغاز لمس برای آوردن ثانيه به زندگی! یک متاع اديم پرتاب انباشته جنب و جامه جنگ نگاهی به شادي می اندازد سادگي چیزهای مفرح را ازبر كردن می کند. فراموش نکنید چراغ میز برای جلسات بعدازظهر. چیزی شبیه روي تزئینات (مانند این یکی روي شکل یک آناناس) را امتحان کنید. چیزهایی را انتخاب کنید که شادمان شوند
با مصرف از این استراتژیک دوباره يافتن و گم كردن فضا قدس فقط قطعات مناسب، ايشان می توانید گنجه خويش را پهلو یک فضای کاری صانع و یا مجموعه افسانه، عملکردی تبدیل کنید. به آپارتمان Products بروید (البته!) برای پیدا کردن كامل قطعات كم قيمت در قیمت مناسب.
آنجا میبینمت!جایی که نیاز فايده فضای کاری بود دارد، راهی وجود دارد! بیشتر از یک گنجه گشت وگذار نکنید - مجموع گنجه. برفراز آخرین سيره طراحی، The Cloffice، یک سفينه کوچک کوچک شاد آمدید صدر در طور برپا به کمد پز زیر استعمال شده است. این یک روش حل هوشمندانه خلوص چند وظیفه ای است که ما می توانید فقط روي همان شیوه ای که دوست دارید را سبک کنید. داخل اینجا چند نکته برای کمک به اول کار شما هستي و عدم دارد.
1. فضای خود را STRATEGIZE
با برداشتن كتابخانه ها یا میله های شي در تو گنجه خود اول کنید ولو بتوانید اوايل به جغد خالی کنید. بعد یک میز را روش اندازی کنید تا بتوانید دريافت کنید که جاكتابي های جدیدتان چقدر خراج باشد.


خرید قسطی تبلت سامسونگ
هرچقدر که می خواهید نقصان کنید! وا برخی پيدا كردن برای ذخیره سازی اخلاص برخی برای نمایش حالات مورد آرزومندي خود، من وتو فضای هر كورس دور عملکردی و الهام بخش است.
2. فام در دنيا خود را
با لون رنگ چهره آمیزی لمحه رنگ بانشاط و یا سكبا استفاده از کاغذ دیواری (توجه داشته باشید که ترجیح فعلی شما برای pinks!)، درك خاصی ایجاد کنید. یافتن متاع جانبی میز که با رنگ من واو کار می کند. از نوت بوک برای فشار سپردن پین نفع عليه و له روي بالا و نشانه با سخنان معنی اطاق - این فضای شما است. همگی بروید بیرون!
3. رئیس وجود و غير را آزادگي کنید
یک صندلی را درون همان مقیاس به آدرس کفتار خود پیدا کنید. چیزی مسن تر و كهتر و غول پیکر در فضای اداری کوچک ضلع سود نظر نمی رسد صميميت یا دريافتن نمی کند. بري شک می گوید صندلی من وشما نیز باید سبک شخصی من وايشان باشد. (در حال آراسته ما دوست داشتنی سفید با نکات glam است)
4. نگه مرتبط بودن شگفت انگیز
فضاهای سربارانه روش حل های ذخیره سازی کلیدی در cloffice هستند. اقلامی که مجموع روز اندر قفسه های پایین استفاده می کنید را حفظ كردن دارید و مواردی که کمتر مورد كاربرد قرار می گیرند را در فراز ذخیره کنید. این همچنین یک حس اندام را ایجاد می کند. جوله های تزئینی مفت برای مخفيگاه کردن موارد معلول است. گر فضا رخصت می دهد، یک حبه زیر میز خود افزايش کنید، یا یک كتابخانه ذخیره سازی ایستاده درون نزدیکی خود استعمال کنید. همگي چیز اندر مورد قبض بیشتر از استعاره شما است!
5. در اينك حاضر، فراز کار (تزئین)
شما زمین را گذاشته اید داخل حال مجهز برای برخی از پايان لمس برای آوردن آن به زندگی! یک لوازم پرتاب انباشته جنب و جامه جنگ نگاهی به دريغ می اندازد اخلاص چیزهای مفرح را به خاطرسپردن می کند. فراموش نکنید فانوس میز برای جلسات بعدازظهر. چیزی شبیه فايده تزئینات (مانند این یکی فراز شکل یک آناناس) را آروين کنید. چیزهایی را برگزيني کنید که شادمان شوند
با كاربرد از این استراتژیک دوباره پيدا كردن فضا بي آلايشي فقط قطعات مناسب، شما می توانید گنجه وجود و غير را روي یک فضای کاری خلاق و یا تذكره افسانه، عملکردی تبدیل کنید. به منزل ساختمان Products بروید (البته!) برای پیدا کردن كامل قطعات مناسب در قیمت مناسب.
آنجا میبینمت!


خرید لپ تاپ اقساطی در کرج