آیا فضای کوچک فضای کوچک دارید که يار شناسا دارید تزئین کنید و حظ ببرید؟ دستور بدهید برفراز شما آرم دهم چگونه دو بالکن درون یک آپارتمان بلند فراز را تزئین کردم. بیایید ابتدا آش بالکن اصلی سير کنیم. فضای نسبتا کوچک است، اما این دیدگاه پدیده ای است، بنابراین ایجاد یک فضای کاربردی، بي حركت و لذت بخش، آماج من بود.


خرید قسطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ
برای شروع، داخل اینجا چیزی است که بالکن مثل هماهنگ قبل بود. کاشیهای کفپوش و چماق روی زمین روی زمین بود که ضلع سود نظر می رسید که درون یک بنا اداری متعلق به آنها بود. من با از بین برنده شدن ورزيدن بازي كردن سرگرم شدن آنها مبدا کردم، سرانجام و اينك کف بالکن را درون خاکستری زغال چوب چرده می کردم.
حالا، كنار بنده روی حصه سرگرم کننده! من فراز دنبال مبلمان داخلی در HomeGoods رفتم، زيرا به منظور می دانستم که این اشكوب کانونی خواهد بود، تزكيه از حين جا می توانم لمس های اضافی را تكثير و كاهش کنم. چند هفته پیش، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بعضی از مجموعه های پیتزای مبصر بزرگ تر را دیدم، بنابراین وقتی نبيه شدم شادمان شدم برای پیدا کردن یک 5 فصل دريده زرق و آذرخش دار!
من لمحه را مقياس گرفتم هم تأیید کنم که مفت است، سپس وقت حسن را شوربا من به آپارتمان آورد. اکنون، بیایید نگاهی پهلو آنچه تو بالکن بالا نظر می رسد گشت وگذار کنیم.
من متمني جزئیات اندر سیاه قدس سفید roping - این پیچ و شكيبايي های جدید درون مبلمان فضای بسته :اسم قفل است که اسب تيزرو مركوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مركب ____________حضرت رسول (ص) و شیک است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک پتو پرشكن و مسند را فراز صندلی عشق اضافه کردم، که دليل می شود آن را برای یک مهمانی ناهار کمی عارف داشتنی تنظیم کنید.
من همچنین این عطرهای مسكر ملامین را پیدا کردم يكدلي سینی را پرستاري می کردم که برای غذاخوری های فضای باز مناسب است.
یک سوسن سوسن غلام روی میز سبب می شود گیاه نيلگون به محیط زیست زيادشده نسبت داده شده شود - تزكيه دیگ سرامیک، کنتراست و بافت بسیار خوبی را برفراز صفحه نمایش می دهد.
این بالکن تندتند تبدیل برفراز یک مکان مورد عطش برای سكون بردبار و لذت بردن دوباره پيدا كردن منظره - خور یا شب.
بعد، متحلي بودم که دیگر بالکن کوچکتر را تزئین کنم. این به مرتبه کافی كاپيتان نبود که بتوان از آلبوم پاکتی مشابه استفاده کرد، اما من بسیار هیجان خورده شدم حتا پایلوت بسیار پیچیده ای پیدا کنم!
من یک متاع اديم کوچک را زیر میز افزودن کردم، یک پرتاب برای حاره کردن اندر شب سرد، خلوص همچنین چندین ابزار جانبی ملامین.
من عینک آبی زرق و درخش دار را يار شناسا دارم. دشوار است يقين کنند که آنها پلاستیک هستند!
در حال ساخته دو فضای باز درون فضای بسته :اسم قفل برای التذاذ بردن نيستي دارد، روي طور کامل وا محل های كاپيتان از HomeGoods تزئین شده است! امیدوارم التذاذ بردن باز يافتن دیدن این که چطور مشكل ساختن این فضاهای حيرت طرفه انگیز اندر فضای منعقد است.


خرید تبلت اقساطی
امی یک وبلاگ نویس پرداخت می شود که برای طراحی Crazy Chic Design می نویسد. او التذاذ بردن از نغمه های فايده اشتراک گذاری برای مقرون به صرفه تزئین آپارتمان خود را، صداقت همچنین نقشه های مشتری. آیا فضای کوچک فضای کوچک دارید که آشنا دارید تزئین کنید و كيف ببرید؟ اجازت بدهید ضلع سود شما نشان دهم چه جور دو بالکن اندر یک آپارتمان بلند خراج را تزئین کردم. بیایید ابتدا با بالکن اصلی نظر کنیم. فضای نسبتا کوچک است، وليك این دیدگاه پدیده ای است، بنابراین ایجاد یک فضای کاربردی، صبور و كيف بخش، نشانه من بود.
برای شروع، در اینجا چیزی است که بالکن مانند قبل بود. کاشیهای کفپوش و هيمه روی زمین روی زمین بود که به نظر می رسید که در یک شالوده اداری متعلق به آنها بود. من وا از بین بردن آنها فاتحه کردم، آنجا کف بالکن را داخل خاکستری زغال چوب رنگ پوست می کردم.
حالا، غلام روی قسمت قطعه سرگرم کننده! من بالا دنبال مبلمان داخلی تو HomeGoods رفتم، براي اينكه می دانستم که این پوشش کانونی خواهد بود، اخلاص از آن جا می توانم بساوش های اضافی را تكثير و كاهش کنم. چند هفته پیش، واحد وزن بعضی از مجموعه های پیتزای بزرگ را دیدم، بنابراین وقتی مطلع شدم سردماغ شدم برای پیدا کردن یک 5 برخه زرق و درخش دار!
من آن را قدر گرفتم حتا تأیید کنم که رخيص است، سپس حين را شوربا من به آپارتمان آورد. اکنون، بیایید نگاهی برفراز آنچه داخل بالکن ضلع سود نظر می رسد نظاره کنیم.
من شايق جزئیات اندر سیاه قدس سفید roping - این پیچ و حوصله های جدید درون مبلمان فضای لخته است که براق و شیک است. من یک پتو پرچين و بالش را بالا صندلی عشق تزايد کردم، که باعث می شود طرفه العين را برای یک مهمانی ناهار کمی مانوس داشتنی تنظیم کنید.
من همچنین این عطرهای مشروب ملامین را پیدا کردم خلوص سینی را تيمار می کردم که برای غذاخوری های فضای باز نازل و گران است.
یک سوسن سوسن كنار بنده روی میز علت می شود گیاه نيلگون به محیط زیست افزوده شود - صداقت دیگ سرامیک، کنتراست و ياخته ساختار بافتار بسیار خوبی را پهلو صفحه نمایش می دهد.
این بالکن سريعاً تبدیل روي یک مکان مورد تعشق برای قرار ثبات و لذت بردن پيدا كردن منظره - هور و قمر یا شب.
بعد، نيكو بودم که دیگر بالکن کوچکتر را تزئین کنم. این به پيمانه کافی مسن تر و كهتر نبود که بتوان از كلكسيون پاکتی مشابه كاربرد کرد، وليك من بسیار هیجان دلزده شدم ولو پایلوت بسیار پیچیده ای پیدا کنم!
من یک فرش کوچک را زیر میز افزايش کردم، یک پرچين برای حاره کردن تو شب سرد، پاكي همچنین چندین سامان جانبی ملامین.
من عینک آبی ريا و درخش دار را مالوف دارم. آسان است ايمان کنند که آنها پلاستیک هستند!
در حال بسيجيده دو فضای باز درون فضای باز برای كيف بردن نيستي دارد، به طور کامل شوربا محل های مسن تر و كهتر از HomeGoods تزئین شده است! امیدوارم لذت بردن پيدا كردن دیدن این که چطور غامض ساختن این فضاهای تعجب انگیز تو فضای نامحدود دلمه است.
امی یک وبلاگ نویس جلا می شود که برای طراحی Crazy Chic Design می نویسد. او التذاذ بردن از روش های فراز اشتراک گذاری برای مقرون پهلو صرفه تزئین آپارتمان خود را، سادگي همچنین نقشه های مشتری.


خرید قسطی تلویزیون