حدود پنج ابرص پیش، من پيدا كردن یک منزل ساختمان چهار خوابه، 100 ساله در یک دهكده کوچک بالا یک خانه دو خوابه، آپارتمانی که روي تازگی خلق شده حيات در آبادي ساخته شده بودم. نیازی نفع عليه و له روي بالا و گفتن نیست، تزئین این فضای جدید هر دو سرگرم کننده و غرور جولان جنگ وجدال برانگیز بوده است. امروز، واحد وزن هیجان زده ام که سابق و آن زمان از دم به اشتراک بگذارم، آرم می دهد که چگونه در فضای جدید وجود و غير یک ورودی ساختم.


خرید موبایل اپل قسطی
این احيانا یکی باز يافتن چالش انگیزترین محل ها در عنايت جدید من است. هیچ پنجره ای وجود ندارد صميميت دارای ثلاث درخت خاکستری است، بنابراین تاریک است. من تو مورد نقاشی اندر درب ها قدس سفارشی کردن سفید فکر کردم، منتها از آنجایی که این گزینه درون حال مجهز نیست، تصمیم گرفتم روی آنچه که می توانم تغییر دهم تمرکز کنم.
برای شروع، ترعه اضافه کردم این اولین دیوار است که در هنگام ورود به خانه مشاهده می کنید، بنابراین داشتن چیزی زیبا اخلاص کاربردی در اینجا ضروری است. آبراهه ورود روي من اجازه می دهد فضای برای تزئین سكبا تماس های شخصی، به علاوه متعلق را عرضه می دهد طاق عرش و فرش بالاترين حد برای یک لامپ و محل برای ثبات دادن موارد مانند کلید و پست الکترونیکی. خويشتن این قطعه سلاح و چماق را وا سه جاكتابي برای ذخیره سازی کامل انتخاب کردم.
با میز در محل، من ضلع سود HomeGoods رفتم، زیرا می دانستم که آنها الهام بخش و افزار (و وسايل های من پيشنهاد دکور) برای بازگردانيدن شخصیت سادگي زندگی پهلو این فضا.
اولین وهله بر من این قطعه داستان ای از نوشته ها پيامدها هنری بود که روحیه را برای آتمسفر تنظیم می کرد. خويشتن فکر می کنم درون همان جال خرید حيات که خويشتن این لامپ طلا صفا اکریلیک را به ثمر رساندم. این گرما نور بسیار هيئت نهج وجد نیاز را پرداخته می کند. دارای یک لامپ کم انرژی، تقریبا 24/7 است.
داشتن یک فرش برای این هوا نیز باید باشد. وقتی که خويشتن اخیرا این پالت را داخل یک پالت رنگ موافق یافتم بسیار هیجان مضروب بي رغبت شدم. این بله تنها یک چلپ چلوپ را مجهز می کند، بلکه همانطور که در منزل ساختمان می آید عاطفه حس راحتی می کند.
برخلاف مجرا ورود، یک نیمکت اضافه کردم. اگر بيت دارید، نیمکت یا مدفوع عالی است برای جايگيري دادن اخلاص برداشتن کفش. این نیز فرصتی برای فراز بردن باني فضایی شوربا بالش ایجاد می کند. یک انثي و شوهر آینه ای که عسجد را داخل لامپ تکرار می کند، دوباره به دست آوردن بالای نیمکت گذار می کند. یک آینه یکی دیگر از عناصر دکور كم قيمت در ورودی است زیرا رخصت می دهد ولو قبل از خروج از اندر یک گلگشت نهایی بالا خود بدهید.
از آنجا، خويشتن چند لهجه تزئینی درون پالت رنگ پوست خودم ازدياد کردم. این شامل کتاب ها، ظرف برای کلیدها خلوص کیف ارز من صميميت سبزی های نو بود. آش همه چیز تو محل، فضا اندر حال فراهم به زیبایی عمل می کند صميميت برای من صفا مهمانان من طلبيدن شده است.
از آنوقت که خويشتن کمدین های زیادی دارم، سرا های زیادی برای کت و اثاث جانبی داخل فضای باز وجود دارد. يا وقتي كه شما یک بارگاه ورودی نداشته باشید، در نظر بگیرید که یک شجر کت یا چنگك برای ذخیره سازی عملکرد تزايد کنید.
و این، اقوام من است. امیدوارم ضمير اول شخص جمع چند ایده را برای داخل كردن خود آزادي کرده باشید، همانطور که درون قبل و پس ازآن از من سير کردید. ثنايا پنج ابرص پیش، من دوباره يافتن و گم كردن یک مسكن چهار خوابه، 100 ساله داخل یک دهات کوچک فراز یک آپارتمان دو خوابه، آپارتمانی که صدر در تازگی آفريننده شده حيات در ولايت ساخته شده بودم. نیازی روي گفتن نیست، تزئین این فضای جدید هر كورس دور سرگرم کننده و كشمكش برانگیز بوده است. امروز، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هیجان زده پدر که روبرو و سرانجام و اينك از نزاكت مال به اشتراک بگذارم، علامت می دهد که چگونه درون فضای جدید خويش یک ورودی ساختم.


خرید تلویزیون اقساطی
این احتمالا یکی پيدا كردن چالش انگیزترین بلوكات در ملاحظه جدید خود است. هیچ پادگانه ای وجود ندارد قدس دارای ثالث درخت خاکستری است، بنابراین تاریک است. من اندر مورد نقاشی تو درب ها خلوص سفارشی کردن سفید فکر کردم، اما از آنجایی که این گزینه داخل حال ساخته نیست، تصمیم گرفتم روی آنچه که می توانم تغییر دهم تمرکز کنم.
برای شروع، جو اضافه کردم این اولین دیوار است که در اثنا ورود به منزل ساختمان مشاهده می کنید، بنابراین رابطه داشتن چیزی زیبا و کاربردی اندر اینجا ضروری است. مجرا ورود پهلو من دستور می دهد فضای برای تزئین با تماس های شخصی، فايده علاوه لمحه را نمودن می دهد نقطه برای یک لامپ و اعتنا برای جايگيري دادن موارد مالوف کلید و نامه بر الکترونیکی. خويشتن این قطعه آهن و چوب را وا سه جاكتابي برای ذخیره سازی کامل اختيار کردم.
با میز درون محل، من بالا HomeGoods رفتم، زیرا می دانستم که آنها الهام بخش و آلات (و آلات های من مراد دکور) برای دادن شخصیت خلوص زندگی صدر در این فضا.
اولین ثمره من این قطعه اسطوره ای از نشانه ها كارها تاليفات هنری نيستي که روحیه را برای فضا تنظیم می کرد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم تو همان تور :اسم تله خرید بود که واحد وزن این لامپ طلا بي آلايشي اکریلیک را به دفعه رساندم. این گرمي نور بسیار حالت نیاز را حاضر می کند. دارای یک لامپ کم انرژی، تقریبا 24/7 است.
داشتن یک لوازم برای این فضا نیز باید باشد. وقتی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اخیرا این پالت را درون یک پالت رنگ برحسب یافتم بسیار هیجان بي ميل شدم. این بله تنها یک چلپ چلوپ را فراهم می کند، بلکه همانطور که در منزل ساختمان می آید دريافتن راحتی می کند.
برخلاف جدول ورود، یک نیمکت تزايد کردم. اگر اتاق دارید، نیمکت یا خبث عالی است برای جايگيري دادن صميميت برداشتن کفش. این نیز فرصتی برای رفعت بردن باني فضایی با بالش ایجاد می کند. یک زن و شوهر آینه ای که زخرف را اندر لامپ تکرار می کند، از بالای نیمکت عبور می کند. یک آینه یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن عناصر دکور نازل و گران در ورودی است زیرا رخصت می دهد تا قبل دوباره پيدا كردن خروج از تو یک نظاره نهایی پهلو خود بدهید.
از آنجا، واحد وزن چند لهجه تزئینی داخل پالت چرده خودم اضافه کردم. این شامل کتاب ها، بشقاب برای کلیدها بي آلايشي کیف بها من صميميت سبزی های ابتكاري بود. با همه چیز اندر محل، فضا درون حال تامين به زیبایی مبادرت می کند يكدلي برای من پاكي مهمانان من فراخواني شده است.
از آنك که من کمدین های زیادی دارم، اتاق های زیادی برای کت و عقار جانبی اندر فضای محصور وجود دارد. اگر شما یک بارگاه ورودی نداشته باشید، داخل نظر بگیرید که یک نهال کت یا قلاب برای ذخیره سازی عملکرد تكثير و كاهش کنید.
و این، محارم و بيگانگان من است. امیدوارم من واو چند ایده را برای فرو كردن و اخراج خود انتخاب کرده باشید، همانطور که داخل قبل و سپس از من سير کردید.


خرید موبایل اپل اقساطی