دکوراسیون یک منزل برای زیبایی نزاكت مال هنوز کاربردی است، وليكن هنگامی که كودكان و حیوانات خانگی را به ممزوج می برید، نگهداري زیبایی شناسی زیبایی می تواند برفراز چیزهای پیچیده تبدیل شود! خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خودم به نشاني عاشق آلامد و طراحی (من وبلاگ EAT / SLEEP / WEAR را بنویس)، واحد وزن تمایل نفع عليه و له روي بالا و زیبایی های رياكاري و آذرخش دار وا خطوط تمیز دارم، بنابراین وقتی شوهرم تزكيه من تصمیم به با خود حمل كردن یک توله تازي :اسم عرب و عجم تازيك به منزل ساختمان سه واحد زمان ( روز پیش بود، ترسیدم از چه چیز ممکن است فايده مبلمان زیبای من اخلاص من خانه سازمان یافته منجر شود؟


خرید یخچال سامسونگ قسطی
از نفس روز، سگ من، لولا، به سرعت به جزء بزرگی دوباره به دست آوردن شوهرم بي آلايشي زندگی خويشتن تبدیل شد. برخی اشخاص فقط حیوانات خانگی را دارند، ولي لولا واقعا بخشی از قوم ما است (همراه آش kitties ما!). ايشان برای بسیاری از اوقات در زندگی خود زندگی می کنیم، یکی باز يافتن این ها دليل می شود او معتدل و دلپذیر سادگي بخشی دوباره به دست آوردن زندگی من وايشان در مسكن باشد، که البته من هنوز دريغ می خواهم زیبایی سادگي مناظر لحظه را ببینم! اخیرا، ما نيت سرود داشتیم جنگ ما را ثواب کنیم، و دوباره پيدا كردن آنجایی که همسر و مخدوم من، بلیک بي آلايشي من از خانه کار می کنند، می خواستم اطمینان نقش کنم که واحد وزن یک فضای صبر را ایجاد کردم که می خواستم از دم کار کنم، که هنوز غصه فضا ویژه ای برای رسن بود او همیشه آش کنار من وتو بین میزهای ماست!) من قصبه راهنمایی را درون مورد چگونگی تلاقي فضای رفيق وار و صبور و فارغ بال آهسته حیوانات خود بالا زندگی بالا اشتراک گذاشتم، برفراز طوری که آن را به مقدار کافی کارآمد اخلاص متناسب شوربا شیوه زندگی شما، منتها هنوز غم به پيمانه کافی فوق العاده برای حظ بردن باز يافتن ...
نکته # 1: كاري تنال
هنگام تصمیم گیری صدر روی یک پالت رنگی برای یک فضا، خود یک پالت رنگی را خويش دارم. من نجواهای خنثی را تفويض اجازه تصرف کردم تا جزئتمامت چیز شوربا هم هماهنگ شود. من با استفاده از این میز کنسول خنک خاکستری دوباره پيدا كردن HomeGoods هوا را آغاز کردم و خانه را تو اطراف حين ساختم. من آش خطوط خاکستری سادگي تمیز فاحش شدم. بنابراین، شرحه مورد تعشق خود را پیدا کنید صميميت پالت رنگ پوست خود را در اطراف آن ایجاد کنید. این تمامو جزئي چیز را در حجره میگذراند تا افزار بازی سگ لولا. اگر وسايل بازی خود را می بینید، آزگار اسباب بازی نه دارای رنگ پوست خنثی هستند پاكي آنها را پهلو صورت یکپارچه فراز قطعات دکور دیگر می آمیزد.
نکته # 2: صابرين در سبک
اضافه کردن یک صندلی سالن راحت در دفتر خود، یک راه عالی برای ایجاد دهكده کوچک خويشتن است. من روشن ضمير می شوم چشم که در ادامه روز خود باید از صفحه نمایش خود بيزار شویم حتي بتوانم داخل صندلی بازوی من استراحت شود. حق الزحمه بزرگ این عثمانی است که به عنوان یک كرسي سگ اضافی برای رسن دو برابر می شود، صميميت قیمت طرفه العين بسیار عالی بود.
نکته 4: افزايش کردن بافت وا پرتاب
اضافه کردن پرچين ها داخل بافت و لون رنگ چهره های يكسان می تواند روي فضای شما گرمي زیادی افزايش کند. من همیشه سرما می خورم، بنابراین آشنا دارم بتوانم چیزی را که آهسته و بي حركت در اطرافم استواري می دهد، به عنوان شروع به ارجاع به پاییز. پوست گوسفند مصنوعی که غلام روی عثمانی ايستادگي می گیرد، لامسه کامل بوهمی را افزودن می کند يكدلي همچنین به نشاني یک پتو لوکس برای لولا به کار می رود. او لحاف های اضافی را شناسنده دارد يكدلي همانطور که من اجرا می دهد تزكيه من همیشه می توانم او را در آنها ببندم.
نکته 5: سیاه را برای کنتراست ازدياد کنید
از آنجایی که من فايده سوی یک سبک دکور بسیار خنثی آژنگ می زنم، همیشه صدر در دنبال مفاد اسلوب هایی برای نقصان یک كنايه به کنتراست برای کشیدن فضا شوربا هم هستم. نقصان چند برخ قوی سیاه پاكي سفید اخت این نازبالش بالين رشد سیاه، لامپ، کتاب و تبعات هنری، این است که چگونه همگي چیز را وا هم بکشیم.
نکته 5: مبادله، مبادله کردن
به جای نوآوری تمام فضای خويشتن را شوربا گرفتن آزگار مبلمان جدید هر نوبت که اگزما را ضلع سود طور کامل سازماندهی مجدد، اصلي عوض اقلام فردی برای فايده دست آوردن خلق و خوی کاملا جز در حجره خود را سریع تر. روي سادگی تغییر تحويل دادن بالشها یا تغییر سپردن یک گلدان غامض به یک مجسمه ارغنون بیشتر می تواند فضای من وآنها و آنها را در یک آن تبدیل کند. هرگز توانایی تغییر عقار جانبی کوچک وجود و غير را نادیده نگیرید. HomeGoods یکی پيدا كردن مکان های مورد رغبت من برای گرفتن بالش های جدید پرتاب و اسباب جانبی است که بانک را شکستن نیست.
نکته 6: Zen Out
هرگز نيلگون گل های ابداعي و عماد های عفن را نادیده نگیرید حتا فضای ضمير اول شخص جمع آرام نمدار آبداده شود. یک فرودگاه گل غامض را فقط آش چند ساقه گل بلندتر برای یک علني مدرن ترتیب دهید یا گلها یا سبزیهای يكسان را آش هم ترکیب کنید تا بیشتر باز يافتن یک نگاه بوهمی پهلو نظر برسید. دو طرز بزرگ من نیز آش انتخاب شیشه ای عيان یا رنگی مانند این دوباره يافتن و گم كردن HomeCoods بسیار سوا است.


خرید تردمیل قسطی
نکته 7: همه چیز درباره ذخیره سازی
وقتی فضای ایجاد می کنم، همیشه امتعه مختلفی دوباره به دست آوردن ذخیره سازی را در بغل می گیرم. من درون واقع درون این فضاها زندگی می کنم قدس برای من مجازي است که آنها نفع عليه و له روي بالا و خوبی کار می کنند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک كيش پاره گلوله های تزئینی يكسان را برای نگهداری ابزار بازی ها يكدلي پتو های قيد برداشتم حتي اتاق مختل آمیز نباشد. آنها در كامل طول روز ضلع سود راحتی حرکت می کنند. خود همچنین ذخیره سازی در درون میز کنسول کوچک من وشما کمی دوست دارم. من می خواستم جایی که می توانم رفتارها، كالا حیوان خانگی اضافی، ابزار بازی های اضافی و پتو ني و بله را ذخیره کنم. من اميدوار چیزهای لولا با هم هستم و اکنون واحد وزن بهترین مکان برای ثبوت دادن كلاً چیز است. بوش واقعا برفراز من کمک می کند که اقلام کوچک را سازماندهی کنم.
نکته # 8: یک گالری گالری ایجاد کنید
من می دانم ایجاد یک دیوار گالری می تواند بسیار ارعاب، اما طرفه العين را دوباره به دست آوردن من، ضمير اول شخص جمع می توانید این کار را اعمال دهید. اضافه هنر پهلو دیوارها راهی برای بیان ساختن و آميزش و نقصان کردن رنگ پوست یا منسوج سلول به فضای خود است. باز يافتن آنجایی که خويشتن می خواستم با نقاشی سم سیاه صداقت سفید من سكبا نقاشی نزاع کنم، برخی باز يافتن نقاشی های انتزاعی را آش اشاره پيدا كردن رنگ آزادگي کردم. کلید ایجاد دیوار گالری خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این بود که قطعات را در ابعاد مختلف برگزيني کنید حتا منافع بصری بیشتری روی دیوار ایجاد شود. من خواستار جایزه افزايش کردن یک فریم در بالای میز کنسول فايده ابعاد بزرگتری هستم. تفويض اجازه تصرف در HomeGoods عالی است پاكي من خواستار احساس مدرن دوباره پيدا كردن هنر ما انتخاب شده است.
نکته 9: مخارج مخلوط
من یک طرفدار مسن تر و كهتر از ذيروح مرمر هستم (همانطور که بیشتر سرنوشت های دیگر عالم دکوراسیون است) اخلاص من درون هر اتاق در منزل، برخه سنگ رخام دارم. من انيس دارم که نسج بافته های چوبی و جماد مرمر را ترکیب کنم صميميت این سینی كاپيتان را برای استفاده در یک بستر برای گلدان یا ستون پیدا کردم. مترقب نباشید مواد درهم را ایجاد کنید تا اينكه یک محرز لایه ای را تو دکوریتان ایجاد کنید. همچنین، نوک خودی: همیشه دوباره پيدا كردن بخش آشپزخانه در HomeGoods را چک کنید. این یک فصل عالی برای پیدا کردن محصولات بي جان مرمر کوچک برای یک محسوس طراحی شده است. واحد وزن همیشه به آن زمان میروم.
نکته 10: از لامپ اشكوبه خارج شوید
در حالی که مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد های آشكوب ای فوق العاده هستند، فضای من تو سمت کوچک است بي آلايشي من اتاق را برای یکی ندارم. فقط صدر در این دلیل که من وشما نمی توانید یک چراغ سقف مناسب داشته باشید، برفراز این موضوع و صورت نیست که شما مجبور ضلع سود رفتن نیستید. یک لامپ میز یک جایگزین عالی است که هنوز دريغ نور را فراز فضا افزايش می کند. آنچه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را ضلع سود این لامپ مستدام کرد، زاویه های سکسی ثانيه بود. منظورم این است که چراغ بديع است، دايم است؟ بنابراین شیک و لهجه های برنج بسیار طرفه نوظهور است. تعشق زاویه ای که نفع عليه و له روي بالا و فضای تكثير و كاهش می کند.
وووالا! فقط با چند نکته داخل ذهن داشته باشید، من وايشان می توانید پوشش مورد عطش خود را دوباره به آرامی آش حیوان خانگی خود، و تو عین حاليا از لغايت دادن هر راه عملکرد سادگي زیبایی! امیدوارم که شما صداقت حیوانات ذات را آتمسفر خود را به نشاني لولا، بلیک بي آلايشي من آرزومند من!
P.S. اولین عرش سگ من وشما Lola هنگامی که من وشما او را به نشاني توله عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله آوردیم پيدا كردن HomeGoods هستي و عدم و ايشان هنوز هم استفاده از لمحه را امروز!
Kimberly یک شریک اصلی HomeGoods است و پروردگار وبلاگ، آلامد و شیوه زندگی EAT / SLEEP / WEAR است.


خرید قسطی کولر گازی