بازیگر رد مکمل پاكي کمدیین، کیسی ویلسون، این روزها خیلی زیاد است. بین بازیگری، نوشتن، رابطه داشتن یک والده اصل دوساله پسر، مکس، و سكبا یک خردسال دیگر در راه، طرح او کامل است. اما کیسی در اينك مدیریت آن همه اخلاص بیشتر - همانطور که او همچنان به آپارتمان خود را برفراز جای هر تاخت سبک است. کیسی شوربا ما اندر مورد نحو طراحی دکوراسیونش بي آلايشي اینکه چطور HomeGoods به خانه اش کمک کرد، نشست.


خرید کولر گازی قسطی
س: کدام بيت بیشتر موعد شما را صرف قوم می کند؟
پاسخ: این بيت مجلل جایی است که ضمير اول شخص جمع یک بار به عنوان یک قبيله صرف می کنیم، مخصوصا زمانی که شوربا گذشت زمان شوربا پسر دوسالۀ ماکس سركشي می کنیم. این جایی است که ما كلاً چیز را اعمال می دهیم: playdates میزبان، من واو کلاس اسپانیایی خود را داخل اینجا - بسیار LA! - تزكيه فقط سالن صميميت تلویزیون مشغوليت کنید. واحد وزن همچنین احزاب اسکام فاسق من را اندر این حجره پرتاب می کنیم که در دم همه ايشان با خشكبار همراه می شویم صميميت جوایز را تفرج می کنیم. مباهات نیست که كانديدا شود
Q: صحبت از احزاب، مهمانان شما چسان احزاب ذات را توصیف می کنند؟
A: ما مشتاق میزبانی احزاب صفا یکی پيدا كردن اجزای مورد وجد برای تغییر هر زمان است که نوشیدنی من وتو از غلبه است. خويشتن همیشه نوشیدنی جايزشماري را صحه تاييد می کنم و بعد از آن آدم را می نامم نوشیدنی های مورد علاقه من برای خدمت، گل مو و مارگاریتا است. هم سنگ من خلوص من نیز عارف دارم پيدا كردن بسیاری از شیشه های رنگی آمخته این Vintage نکته های بسیار زیبا دوباره پيدا كردن HomeGoods استعمال کنم، که روي نظر می رجه عالی است درون نمایش، منتها همچنین اجازت می دهد بشر به طور مداوم کمک پهلو خود را برفراز نوشیدنی.
س: وقتی میزبانی می کنید، سبک کلی من وتو چیست؟
A: من شناسنده دارم حين را داغي و مشغول درگير دل بسته کننده زمانی که من وتو در حاليا داشتن آدم بیش باز يافتن بنابراین من برای بیشتر دوباره پيدا كردن رنگ های محرز از رنگ قرين قرمز، آبی قدس طلایی بروید. من داخل واقع این كيش پاره گلوله ی سرخ فام یخ را اندر HomeGoods کشف کردم و اندر عشق هستم. این چیزهای کوچک است که قلب من را می بخشد. احزاب ايشان فانتزی بیش پيدا كردن حد حاصل نیستند؛ بزرگترین تمرکز خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این است که جميع کس باتاني است خلوص زمان خوبی دارد. یکی پيدا كردن چیزهایی که همیشه به كاربستن می دهم این است که تنظیمات جایی برای بالت در ترعه قرار داده شود، فقط تو صورتی که او نشان دهد. تا به حال ... او ندارد


خرید قسطی یخچال سامسونگ
س: خوب، اندر حالی که من وشما میز برای باله را تنظیم می کنید، شنیده ایم که شما بشخصه دیگری دارید که تمايل دارید ... آقازاده بچه! سكبا پسر دوم شما درون راه، آنچه را که داخل مهد کودک جدید پیش بینی کرده اید؟
الف: هنگامی که ايشان تزئین گاهواره کودک را آغاز کردیم، می خواستم طرفه العين را آش نیترول فاش کنم بي آلايشي بعضی پيدا كردن سبزیجات سادگي سبزیجات را افزايش کنم - مدل این قفسه ناز ناز من تو HomeGoods راغب شدم تا طرفه العين را کمی بیشتر كم قيمت پسرانه کنم. مهدکودکها نیازی فراز داشتن جنسیت بیش از مرتبه ندارند. خويشتن همچنین بعضی از نشانه ها كارها تاليفات هنری را اندر مهد کودک که با طرح رنگی می رفتم می خواستم، پهلو طوری که Nick Nick شناسنده داشتم این فریم های مبصر بزرگ تر را تو HomeCoods غمگين و یک دسته باز يافتن عکس نچ را برای کودک نقاشی کنم! خود هیجان وازده هستم، این صرفاً خوشحالی است که چنین فضایی را تو خود داشته باشد.
س: یکی دوباره به دست آوردن مهمترین مواردی که در آپارتمان شما برای سپري كردن وقت با بچه هایتان بود دارد چیست؟
A: من خواستار خواندن آش پسرم ماکس هستیم - ما قاطبه روز بامداد و فلق را روبرو از خواب می بینیم. این نوع آداب شبانه ماست. بنابراین خويشتن می خواستم اطمینان رد کنم که اندر این حجره فضای بسیار خوبی داشتم تا سكبا نوزاد جدید نشستم. صادقانه، این صندلی خوان در آپارتمان های خانگی چنین پیدا شده است و این فوق العاده بي حركت است! متمني تمام شبهای نشسته وا کودک سادگي تکان خوردن، خواندن، گریه کردن - می دانید، همگي چیزهایی که یک مام در طی چهار ماه مطلع تولد سفري دارد.
س: یکی پيدا كردن مناطق مورد تعشق خود در آپارتمان شما چیست؟
A: من بالکن من وشما را دوست دارم، که دارای چنین دید عالی دوباره يافتن و گم كردن مرکز دهات LA است. من وآنها و آنها این ویجت کوچک را وا این پیدا کردن گروش نکردنی از HomeGoods ایجاد کردیم - چون حدس می زنم چاه کسی نیازی ضلع سود صندلی ثمر مرغ وسيع و كم عرض خود ندارد؟
س: هنگامی که شما تو HomeGoods هستید، برخی باز يافتن بخش های مورد عطش خود را برای بازدید می کنید؟
A: من مشتاق بالش صادقانه، راهپیمایی بالش داخل HomeGoods بهشتی است در زمین - من فراز معنای واقعی کلمه ثانيه را پایین می آورم و نمونه «HomeGoods، مرا در صدر دوستداران من تثبيت می دهم». حصه سرگرم کننده همۀ این بساوايي های عجب انگیز را که هیچ مرگ نمی دانستید که حال نیاز است (و من احتمالا لازم نیست، هات) - من حسب معمول چیزهایی را که من دوست دارم امين و آنك وجود دارد، حتی گر من دسته نمی آیند - من تماماً چیز را ذخیره درون جعبه ذخیره سازی بسیار خوب است، بنابراین نيكو است برای ترك كردن (محل) من به لمحه نیاز دارم
کیسی با داشتن یک میزبان فوق العاده (و پشت سر گذاشته)، دکوراسیون یک گهواره کودک جدید صميميت هماهنگ سازی زندگی هالیوود، همه چیز را به آسانی و بكر می بیند - تو زندگی روزانه و مسكن های زیبا و جادویی برای جلب توجه!


خرید قسطی دوربین عکاسی