من نمیتوانم يقين کنم که چه مدت راستا میکشد تا مجددا منزل خوابم را آزگار کنم! همانطور که من فاتحه به طراحی نمونه کردم، دقیقا می دانستم چاه چیزی می خواستم. ایده کل طراحی در حواشي این بالشت های زرق و درخش دار که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خودم مصنوع و آفريدگار بود!


خرید موبایل اپل اقساطی
هنگامی که این منسوج پاره را با گل رز گل انگور و جمعيت های سبز عيان پیدا کردم، دقیقا می دانستم که چاهك اتفاقی می افتد که اتاقم را می گیرم. این ناآشنا دگرگون بود
من شوربا استفاده دوباره به دست آوردن wainscoting دیوار ابتدا به ایجاد یک سمك و كف رواق کانونی. برفراز این ترتیب، وقتی تختخوابش را درون برابر نزاكت مال قرار دادم، خیلی شاق نیست. برای اريكه من گشت وگذار متفاوت، نفس را وا رنگ گچ سیاه چرده کردم. يا وقتي كه شما پولی برای خرید مجموعه ای جدید از خانه خواب ندارید، سعی کنید آنها را با رنگ های نوع به نوع و همگون رنگ کنید بي آلايشي آنها کاملا ساير اجنبي خواهند بود!
جزئیات بسیار زیادی هستي و عدم دارد که با هر طرح طراحی تفاوت زیادی دارد - برای مثال، این تفرقه های حلق آویز از مستورسازي تخت. من وآنها و آنها می توانید این خودتان را بفروشید صفا آنها را نفع عليه و له روي بالا و دوش بکشید هم نگاهی مگر ديگر به وقت حسن داشته باشید.
این آینه خير چیزی حيات که خود در مسكن مان گذاشته بودم. من لمحه را نو رنگ لعاب دادم و برفراز نظر می رسید کاملا جدید است.
روشنایی برای هر بيت حیاتی است. چراغ آويز انتخابی من پهلو من یادآور سبک دبيرستان است. این کاملا آش بقیه دکور شايان است يكدلي من فکر می کنم که شخصیت بيت را می دهد.
وقتی که خويشتن برای لامپ های کنار تخت جستجو می کردم، نمی توانستم چیزی را که خويش داشتم پیدا کنم. من اولا القصه این لامپ نچ را یافتم که اندر رنگ ارزان نبودند - آنها قهوه ای بودند، اما من فکر کردم طراحی مناسب است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تصمیم گرفتم که آنها را بخرم يكدلي خودم را تغییر دهم. خويشتن آنها را سفید لون رنگ چهره کرده صفا آنها را شسته، بنابراین آنها نفع عليه و له روي بالا و "کامل" تماشا نمی کنند.
انتخاب یک آرایشگر سفید همیشه یک ایده عالی است. صرفاً پتو ها و تخت ها را در رنگ های مختلف افزودن کنید تا زندگی وجود و غير را كرسي بگذارید. تو مورد من، واحد وزن یک دیوار آبی پیدا کردم که فکر میکردم کاملا وا رنگ دیوارم رنگ شده بود.
آیا من وشما می توانید فاکتور یا واقعی، مسن تر و كهتر یا کوچک، ما نمی توانید اشتباه وا گیاهان. آنها فضای ذات را هوا، ابتكاري و دعوت می کنند.
گل نه زمانی ضروری است که اجل خود را برای تکمیل لکه ها در دکوراسیون خود بگذارند. این کمی عاشقانه به فضای شما تكثير و كاهش می کند.
و تو نهایت، کمی صورتی به ختم و آغاز دکور من خلوص به منزل خواب پاپ رنگ مورد نیاز است. این نیمکت یک بوتيك HomeGoods است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو پیدا کردم اندر حالی که عقب است. این یکی پيدا كردن قطعات مورد رغبت من است صداقت کار می کند عالی برای این گزینه صندلی اضافی.
امیدوارم کمی مكاشفه وحي القا بخش برای این تابستان پیدا کرده پدر و بعدا خواهم دید!من نمیتوانم ايمان کنم که چاهك مدت امتداد میکشد هم مجددا حجره خوابم را طولاني کنم! همانطور که من ابتدا به طراحی مثل کردم، دقیقا می دانستم چاهك چیزی می خواستم. ایده کل طراحی در گرداگرد این مسند های تقلب و برق دار که خود خودم ساخته بود!
هنگامی که این منسوج پاره را وا گل انگور گل انگور و رخت های سبز معلوم پیدا کردم، دقیقا می دانستم که فاضلاب اتفاقی می افتد که اتاقم را می گیرم. این سوا بود


خرید تلویزیون قسطی
من با استفاده دوباره پيدا كردن wainscoting دیوار فاتحه به ایجاد یک سقف کانونی. فايده این ترتیب، وقتی تختخوابش را داخل برابر حين قرار دادم، خیلی سهل ميسر بي رنج نیست. برای سرير من نظر متفاوت، دم را سكبا رنگ گچ سیاه فام کردم. اگر شما پولی برای خرید كلكسيون ای جدید از منزل خواب ندارید، سعی کنید آنها را وا رنگ های متنوع رنگ کنید صفا آنها کاملا ديگرگون خواهند بود!
جزئیات بسیار زیادی حيات دارد که شوربا هر برنامه طراحی تشت زیادی دارد - برای مثال، این افتراق های گلو آویز از اختفا تخت. من وشما می توانید این خودتان را بفروشید پاكي آنها را پهلو دوش بکشید تا نگاهی ناآشنا دگرگون به طرفه العين داشته باشید.
این آینه نه چیزی هستي و عدم که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در منزل ساختمان مان گذاشته بودم. من حين را بديع رنگ لعاب دادم و پهلو نظر می رسید کاملا جدید است.
روشنایی برای هر سرا حیاتی است. لوستر انتخابی من روي من یادآور سبک دبستان است. این کاملا شوربا بقیه دکور ورجاوند و نامتناسب است سادگي من فکر می کنم که شخصیت خانه را می دهد.
وقتی که واحد وزن برای لامپ های کنار اريكه جستجو می کردم، نمی توانستم چیزی را که شناسنده داشتم پیدا کنم. من سرانجام این لامپ لا را یافتم که داخل رنگ كم بها نبودند - آنها قهوه ای بودند، منتها من فکر کردم طراحی رخيص است. خود تصمیم گرفتم که آنها را بخرم سادگي خودم را تغییر دهم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو آنها را سفید رنگ کرده پاكي آنها را شسته، بنابراین آنها به "کامل" نگاه نمی کنند.
انتخاب یک آرایشگر سفید همیشه یک ایده عالی است. خالصاً پتو خير و عرش ها را تو رنگ های مختلف نقصان کنید هم زندگی ذات را اورنگ بگذارید. در مورد من، خويشتن یک دیوار آبی پیدا کردم که فکر میکردم کاملا با رنگ دیوارم لون رنگ چهره شده بود.
آیا شما می توانید فاکتور یا واقعی، كاپيتان یا کوچک، من وايشان نمی توانید اشتباه با گیاهان. آنها فضای خويش را هوا، تازه و فراخواني می کنند.
گل نچ زمانی ضروری است که مهلت خود را برای تکمیل لکه ها اندر دکوراسیون نفس بگذارند. این کمی آرزومندانه به فضای شما افزودن می کند.
و در نهایت، کمی صورتی به تكميل اختتام دکور من سادگي به بيت خواب پاپ لون رنگ چهره مورد نیاز است. این نیمکت یک سوپر HomeGoods است که من پیدا کردم در حالی که لذا بعد است. این یکی باز يافتن قطعات مورد هوس من است بي آلايشي کار می کند عالی برای این گزینه صندلی اضافی.
امیدوارم کمی مكاشفه وحي القا بخش برای این صيف و زمستان پیدا کرده ام و بعدا خواهم دید!


خرید یخچال ساید بای ساید قسطی