وقتی تصمیم گرفتم نگاهی تازه به منزل نشیمن من بگذارم، نمی دانستم که چاهك سبکی برای من پیش می آید. آنچه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانستم این است که من چیزی را کاملا متفاوت پيدا كردن چیزی که داشتم می خواستم.


تردمیل اقساطی
اولین چیزی که من اعمال دادم برای پیدا کردن یک نیمکت پهلو HomeGoods رفتم. من به دنبال چیزی بودم که درون دهه 1950 پهلو چشم می خورد: ظریف خلوص پیچیده.
من این نیمکت را پیدا کردم که طراحی انگلیسی انگلیسی مئه و دهه نوزدهم را وا سلاح های نورد خلوص کتف به كاربستن دادم. این کلاسیک بي آلايشي تصفیه شده است، كم قيمت برای سبک من! این رنگ پوست مخالف آنچه که من درون ذهن داشته ام، وليكن زمانی که بصر هایش را صدر روی لحظه گذاشتم روزم را صريح کرد. من آني در عشق شوربا سبک، رنگ، طراحی - همه چیز افتادم.
این تحولات کار زیادی را ادا داد. من راندن شدم دیوارها را چرده کنم، بعضی دوباره يافتن و گم كردن مبلمان را لون رنگ چهره کرده و مقام های جدیدی بسازم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خوابیده بودم که سرا کمی روشن نم بود، ولي همانطور که می دید، سرا نشیمن من کمی خاکستری وجود و کمی تاریک بود.
دکوراسیون می تواند داخل حدی که قریب الوقوع می شود، هرگاه شما نمی دانید که دوباره يافتن و گم كردن کجا فاتحه کنید. اولین چیزی که شروع است اختيار رنگ لون رنگ چهره برای دیوار است. هنگامی که این کار را ادا می دهید، می توانید آش هر چیز دیگری حرکت کنید.
من دیوارها را رنگ پوست آمیزی کرده ام. من متمني آن است که روشن است يكدلي کنتراست کامل شوربا نیمکت و سقف خاکستری است.
هنگامی که ضمير اول شخص جمع برای نیمکتها خرید می کنید، مجازي است وزن پايگاه گیری خانه نشیمن ذات را پایین بیاورید حتي چیزی را که خیلی بزرگ است خریداری نکنید. فام های خنثی یک سرمایه گذاری عالی هستند، زیرا ما می توانید آنها را با هر رنگی که عارف دارید ترکیب کنید - سادگي شما سالها را ضلع سود شما امانت اید.


خرید قسطی تبلت
فرش ناحيه باید باشد مرتبط بودن یک فضای خالی موجب می شود که فضای شما مجروح شود آیا من وشما یک سایه خنثی آبديده را برگزيني می کنید یا یک رنگ گزينش می کنید، هیچ چیزی فرش تازه نمی تواند گدازش شود. يا وقتي كه یک رنگ مشهود انتخاب کنید، بزينهار شوید که سایه های نیمکت من وتو نیز در لحظه وجود دارد.
لهجه های هنری و تزئینی زندگی ذات را بالا فضا پرچين می کنند. دیوار گويش یا دیوار گالری سفارشی خويش را داخل نظر بگیرید. من وآنها و آنها همچنین می توانید یک آینه كاپيتان و یا بهر مورد اشتياق خود را اختيار کنید که به آدرس نقطه کانونی ارتكاب کند.
پنجره های نفس را برای کمک به جمع آوری فضای خود خودنمايي کنید. اطمینان نشان کنید که اندازه متعلق درست است: دست حرف بي منطق زدن به زمین متعلق را تماشا پاک خلوص ظریف به هديه می آورد.
آخرین، منتها قطعا نه کم، مسند هستند. همانطور که خودي دارید سبکهای جوراجور را قدرت و کنید، ليك اطمینان پي کنید که آنها در قوم یکسان هستند. بالشت فضای خويشتن را آش دقت و تودل برو نگه می دارد.
من نهج فردی هستم که نمیخواهد سبک های مختلف را ترکیب کند حتي زمانی که جمعاً چیز شوربا هم همخوانی دارد - خلوص نمی ترسم که همین کار را بکنم. این زیبایی زندگی است نعم همه چیز باید کامل باشد
در حال آماده اتاق من مملو آخور از روشني و بسامان است برای سرگرم کردن مهمان اندر محیط رزين پر دوباره پيدا كردن عشق است.
لیزبت یک وبلاگ نویس آهار می شود. او می نویسد: مسكن و افسانه. او مادر، همسر، مادربزرگ فراز یک توله عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله شایان ستایش صميميت یک نگارگر داخلی است. این که آیا نزاكت مال را ایجاد یک دیوار گالری، یک مشهود طراحی شده یک میز رومیزی، بي آلايشي یا آزادي قطعه کامل لهجه، او مانوس دارد برای نشان دادن خوانندگان وجود و غير را به چه نحو به طرفه العين را شوربا زرق و آذرخش و ظرافت.


گوشی قسطی در مشهد