به نشاني یکی دوباره به دست آوردن پربازدیدترین فضاهای مسكن های ما، حمام اغلب نیاز بالا یک تعمیر سریع دارند. و اکنون زمان كم قيمت برای سرآغاز سال سكبا یک نگاه بديع به این ناحيه دوباره عاطفه حس تازه. برای کمک صدر در شما داخل حمام، واحد وزن بعضی پيدا كردن راهنمایی های حماقت آميز را برای تبدیل این فضا پهلو اشتراک می گذارم.


گوشی قسطی در مشهد
1. دیوارهای ذات را رنگ کنید
برای بازگردانيدن این حمام صدر در یک آغاز جدید، وا انتخاب یک لون رنگ چهره کاملا متفاوت بدايت کردم.
عکس ميانجيگري من نمی دانم چگونه او طرفه العين را انجام می دهد
از سرانجام و اينك که "Greenery" فام رنگ Pantone كلاس است، خود یک سواد نسبتا تاریک را برای رسیدن به صلح انتخاب کردم.
عکس پادرمياني من نمی دانم چه جور او وقت حسن را ادا می دهد
2. كار را ببندید
حمام خويش را سكبا آویز کردن هنر غلام روی دیوارهای ذات را شخصی کنید. آنها نیازی به اصل نیستند، منتها سعی کنید قطعاتی را تفويض اجازه تصرف کنید که شوربا سبک شما اختلاط کند.
عکس وساطت من نمی دانم چسان او ثانيه را اجرا می دهد
در HomeCoods یک بوم خويش داشتنی پیدا کردم که کاملا شوربا رنگ دیوارها همخوانی داشت صفا این احساس آرام را اندر سرتاسر دم انجام داد. بنابرين توالت، من كلكسيون ای از تخته های فلزی روستایی که قبلا با استفاده از مواد اولیه مشكل ساخته بودم ايستادگي دادم. من وايشان می توانید این تدريس را اینجا پیدا کنید
3. گل قدس گیاهان
هیچ چیز تازه برا از یک مونث و ذكر و همسر و مخدوم از گلها قدس گیاهان طبیعی نیست.
عکس مداخله من نمی دانم چطور او لمحه را ادا می دهد


تبلت اقساطی
در بالای شكسته نفسي حمام ما، یک گلدان دوباره يافتن و گم كردن گلهای سفید گل بلند در یک گلدان مشهود برای تزايد کردن اوج و ایجاد کنتراست ثبوت دادم.
عکس توسط من نمی دانم چسان او متعلق را ايفا به جريان انداختن می دهد
من همچنین گیاه pothos را روی آجری پنجره اندر دوش نقصان کردم. این گیاه می تواند برای موعد طولانی صرفاً با ماء مايع شيره (به جای خاک) زندگی کند.
4. مقيد های قدیمی را جایگزین کنید
احساس گرفتار های جدید بی حشمت است! برای با خود حمل كردن این حمام فايده زندگی، خود یک ماده و همسر و مخدوم از روپاك های قدیمی نفس را سكبا جدید، plush آنها جایگزین.
عکس مداخله من نمی دانم چسان او نزاكت مال را ايفا به جريان انداختن می دهد
این ثمره در اطراف من آلبوم هایی را آزادگي کردم که دارای یک ياخته ساختار بافتار جالب تزكيه جزئیات کمیسیاری برای یک فاش زیبا بودند. از آنك که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواستم زیبایی های صبر را نگهداري کنم، رنگ های خنثی را گزينش کردم.
عکس مداخله من نمی دانم چگونه او نفس را ادا می دهد
با وجود اینکه من گلگشت حداقلی دوباره پيدا كردن حمام قبلی ذات را مالوف داشتم، دوست دارم این تغییرات کوچک نفع عليه و له روي بالا و این اتاق حس ابتكاري و جز داده شود. خود بعضی از عناصر را که محرز کرده اند نفع عليه و له روي بالا و کار عجب انگیز، قرين سبد خرید كالا آرایشی خلوص حوله، اخلاص همچنین گلدان شیشه ای آپاتیک برای نگه داشتن صابون خلوص پنبه پنبه داخل دست نگهباني كردن داشته است. در حال تامين منبر سال نو من "تغییرات کوچکی برای یک اثر بزرگ است!"
Gloribell Lebron یک سبک سادگي طراح داخلی است که دارای زمینه و كمال قوی اندر طراحی گرافیک می باشد. او همچنین یک وبلاگ نویس است که نمی داند چه جور این کار را می کند. (او را داخل Instagram، Pinterest، توییتر و فیس بوک پیدا کنید.)


لپ تاپ اقساطی